petak, 08.06.2007.

Kaj smo jučer radili ....:)

Radila nisam ništa posebno jer je bio neradni dan. Mislila sam otići u Crkvu ali nisam stigla.
Bili smo kod mojih roditelja. Došli na ručak.
Poslije ručka jeli trešnje rofl

Odlučili smo da idemo potražiti (napokon) restoran za vjenčanje.
Bili smo na 4 mjesta...nismo bili na još par jer je moja sestra par dana prije obišla ponude.
Uglavnom, kaj god se nudi jeftinije ....a jeftinije znači ispod 250,00kn je totalni šrot...ili sodoma i gomora :)

Moram priznati da nas je lijepo iznenadio jedan restoran, koji je ugodan i pristojan...u biti je to hotel. Cijena je 280,00kn sa svime...a to znači da bi oni sve radili i kolače i jelo i piće njihovo.
Mi nismo u mogučnosti nešto sami radit jer tata mi je bolesta i u kolicima je i nema nam tko...a od Polovicine familije bolje da ne govorim....od njih ne želim ni tražit takve stvari, Bog zna kak bi ispalo. Bolje mir.
A posebno nam je problem to kaj ja živim 50km dalje od mojih roditelja i sestre, i trebali smo naći neki restoran u toj relaciji a da ne bude nikome previše daleko jer ipak će svatovi doći po mene k mojim roditeljima i tamo gdje sam odrasla.
A moja Polovica nit ne zna gdje će se njegovi naći jer je strgan između mame i tata...koma.

Uvijet nam je i bio da restoran ima ulaz za invalide i pristupačan wc, naravno, 90% resotorana (rupa) NEMA ništa od toga!!! Žalosno kako nitko ne razmišlja o invalidima...kao da ne postoje. STRAŠNO!!

..............

Mislila sam da kad kažemo svima za vjenčanje i da se napokon ženimo da će bit sretni...na kraju je ispalo da njegova mama non stop kuka kak je to prerano i da nema novce (a zna već 8mj za to)...a i mojem tati isto ne smijemo baš spomenut koliko plača.

Očekivala sam veselje a ono samo problemi. Zato smo i tražili najjeftiniju opciju, nakraju je ispalo da su cijene prilično iste svud. Razlika je u 20-30kn a i u to nisu uračunati sokovi pa ti dođe opet na isto.

...............

Namještan nam je stigao. Mogu napokon staviti odjeću u ormar yes
Kupaona još nije gotova ...na pola puta je :)
Kuhinja isto na pola puta...
Još nekih 10 dana i moglo bi biti kolko toliko sve gotovo. Nadam se.
Mislila sam da će pločice (u kupaoni i dio u kuhinji) bit brže postavoljene ali to je jako prtljav posao pa im ide sporo.

.................

Pišem ovaj vikend neki seminar za jednog dečka. Zarada sa strane rofl
Ali ode mi cijeli vikend skoro...ah...no problem...mogu ja sve...samo ne znam kako :))

.................

Jede mi su užasno nešto slatko i našla sam u torbi Haribo bombone ali one odvratne crne....namotane. Nikad ih nisam u životu jela tj. pojela cijele, uvijek sam samo zagrizla i ostavila...danas sam ga pojela cijelog...hmmm...popizdila sam skroz na skroz :))

ovakve samo crne...fuuj...
..................

mahcerekzujo

Objavljeno u 15:19 • Komentari (22) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online