petak, 11.05.2007.

Kako mene lako raspi.... :))

Ajd Hvala Bogu nisam ja jedina "luda" koja perem sve u veš mašini rofl
Vidim ima nas...
Hvala na komentarima.
Baš me vesele komentari, moram bit iskrena, nekako sam sva sretna dok vidim da sam dobila neki komentarić...ah, znam...djetinjastocerek

.......................................................

Jučer me je moja Polovica tak razljutil...popizdila sam. Nisam imala vremena jučer pisat post, ali da jesam...uf...bio bi to jedan bjesan post :))...s puno ružnih riječi...

Uglavnom...kao što znate...a možda neki i ne...mi radimo skupa. To "mi" nekad se svede samo na mene...ja naprijed s kupcima a on iza (u skladištu) "dr*a" na kompu. Ili nekaj prčka po svojoj web stranici ili se igra...OGAME!!! Jebem ti OGAME!!!

Tako je i jučer bilo, došli smo na posao a vani je već stajalo red ljudi...dobro pomogao mi je da to rješimo i naravno sjeo si je iza za komp.
A ja sam se rastrgala od posla naprijed...njega to ne dira jer eto ..."nije vidio da je gužva"....tak me razj**be sa svojom ljenošću da poludim i to doslovno!! I onda počnem vikat da sve žile na mozgu poskaču!!

Nije lako raditi s nekim s kim spavaš headbang
Kad god nešto kažem da se treba napravit, on to napravi u roku 3-4h a meni treba odmah! I to vječito - budem - ...to mu je valjda poštapalica...."budem", "budem"..."evo odmah, kaj grakčeš"!! "vidiš da sam baš krenu"!!

Eto i ovaj tren me raspizdio!!! Psuje na igricu jer eto...morao je nešto printat nekome i nije mogao proči level!!!
Pa ja radim s djetetom!!!
Dosta mi ga je!!
Nek si nađe neki posao i prestane me j**at u mozak!! I to baš dok imamo puno posla (hvala Bogu,mislim za posao naravno) :))


.........................................................

Gledali smo jučer Spidermana


Ajme ljudi!! Nemojte taj film ići gledat...kako je dosadddddddaaaaaaaaan.....užas...kako mi je žao tih 20,00 kn kaj sam dala. Nije mi žao pistacija i kokica, to volim rofl i coca cole a to ne...nikako ali za taj film nebi više dala ni lipe.

Kako je netko mogao snimit tako dugačak i dosadan film? O maj gad!!

Prije kraja filma je jedna dosadna scena i najednom se zacrnio ekran i ja sam mislila da je film gotov, taj tren sam poviknula HVALA BOGU a ono vidiš film ide dalje i ja glasno od jada uzdahnem! Hvala Bogu nije bilo puno ljudi u kinu ali i ovih 15 ljudi je umrlo od smjeha i ja skupa s njima....eto ...to je i najzanimljiviji dio filma...kraj!

.........................................................

Mojoj sekici je sutra rođendan ..22. godina joj je tek...puuuuuuuuusa velika...i da, da,....dobit češ lovu za parfem kiss

.............................................................

wave

Objavljeno u 11:55 • Komentari (7) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online