ponedjeljak, 24.12.2007.

Opet Božićanje!

Pišući ovo,jedem tortu od sira,sirnu tortu,cheeeese cake (koja je završila po tipkovnici,između s i d) i slušam Binga Crosby-a.
Naravno Božićne pjesme koje svake godine pobrišem pa skidam isponova.
Neznam zašto ali da.
Snijeg pada. I znam kako jako. Nisam jedna od onih kaj pogleda kroz prozore i kada razgovaraju nakon toga s nekim na telefon kažu: „Tu je snijeg do koljena!“ NE!
Bila sam vani. Poskliznula se,završila u snijegu gdje je moj pas kopao po meni misleći da sam gruda snijega. Taj pas ima više osobnosti. Ova koja naleti kad snijeg počinje padati je najsmješnija. Baš postane đubre i neda mi da napravim snjegovića.
Baš je sve lijepo nekako. Pravo božićno raspoloženje vlada.
Uglavnom,povod pisanja je da vam zaželim najlijepši bijeli Božić. Bez spoticanja i padanja i uz najfinije moguće mlince!

Image Hosted by ImageShack.us


- 16:02 - Komentar (10) -

<< Arhiva >>