Zasto vas toliko mrzim?

ponedjeljak, 25.04.2005.

Enemy No1.......necu imenovati.....ali jebote idiota....mila majko



MIRKO. F.

Dakle....jedan "popularan" voditelj na HRT-u. Nikada mi nije bila jasna uloga ovog krebila u programu HRT-a, mislim pa tip jedino sto je pozitivno uspio uciniti u godinama emitiranja na HRT-u jeste to da su slijepci poceli zahvaljivati bogu na dobroti sto tog mediokriteta nemogu vidjeti. Nevjerojatna je kolicina gluposti koju taj idiot uspije namjljeti u sat ponekad i vise na oko bezazlenih i kako oni kazu zabavnih programa. Njegovo ponasanje na pozornosci je stvar koju bi trebali razmatrati psihijatri a ne 4 i pol miliona neduznih gledatelja. Na gracioznost njegovih pokreta dugogodisnji stanovnici zagrebackog zoo-a raspomamljeno klicaju s odobravanjem a njegove skeceve ne mogu ublaziti ni samilosti puni pogledi onih nesretnika koji su to prinudeni trpiti tih par sati koliko to traje.

Sjecam se njegovih pocetaka kada sam jos kao klinac s neskrivenim odusevljenjem cekao s roditeljima kasnonocne zabavne emisije sve samo da ne bih morao spavati ici ili ne daj boze uciti. Nakon prve pogledane emisije....dosao sam do zakljucaka slijedecih.......strah u ulici brijestova sam popratio sa smjeskom na licu,kad su granate u ratu padale hrabro sam i bez straha stoicki to podnosio,era internacionalne strahote poznatije pod imenom "Kelly Familly" je prosla takorekuc nezamjeceno.....ali ta jedna jebena emisija ilitiga "show" mi je toliki strah u kosti utjerao da sam to vecer piskio krevet izmedu svojih roditelja uz panicno zapitkivanje u petominutnim intervalima "mama oce se onaj striko vratiti".

Njegov iscenirani smjeh je nesto nevjerojatno strasno. Mislim jeste kad dozivjeli situaciju da se netko smije i u kom god smjeru da se zapilji usisa svu srecu,zadovoljstvo i radost iz nesretnika koji su se nasli pod izravnim udarom tog groktanja.

I sto je prava bol. Prava bol je da taj retard "zabavlja" hrvatski narod vec duzi niz godina, apsolutno je nevjerojatno kako na drzavnoj televiziji ne vide da svaku emisiju koju mu daju propadne u roku od par mjeseci. Covjek ima dara da upropasti sto god da mu date.....ergo.....u slucaju da vam je dopizdila sreca & zadovoljstvo u zivotu okrenite na nesto sto Mirkec vodi. Mislim da ce vasi apetiti u tom slucaju biti zadovoljeni do maximale. I sad covjek vodi dobro jutro hrvatska....kad malo razmislim ima mi to i smisla. Sto ce vas bolje u jutro razbuditi od krebilnog osmjeha sasusenog retarda koji vam zeli dobrojutro. Strahota jedna velika....

SHVATI IDIOTE JEDAN RETARDIRANI.

- NETALENTIRAN SI
- GLUP SI
- ZALOSTAN SI
- RUZAN SI
- KAD SE SMIJES UBIJAS RADOST
- SVOJOM POJAVOM NAVLACIS GLEDATELJIMA SUICIDALNE MISLI

Mislim pa covjece daj se zamisli. Evo recimo just 4 the record da sam ja bivsi hrvatski branitelj hehehe i nemam nogu,nemam posao,sjeban sam na zivce i jedina radost na tv-u mi je tvoja emisija.........kakav ptsp covjece ubijas sigurnije od krvnog tlaka......

- 07:58 - Komentari (11) - Isprintaj - #