kliknime

četvrtak, 06.10.2011.

Savršeni sami sebi

Baš čitam jučer na netu kako nas je konačno Pippa ponovo počastila svojom stražnjicom i kako smo svi jako sretni zbog toga. A nitko posebno nije pohvalio izgled cvijeća i kako je stvarno lijepo i da se nadamo da će uspjeti pronaći vremena zalijevati ga i njegovati pa možda i popričati s cvijećem bez pokazivanja stražnjice molim : -)
Njena je guza sada toliko savršena, ja ne kažem da nije i svaka joj čast kako lijepo održava svoju liniju i tijelo. Neki dan sam se zakačila s frendicom jer je ona tvrdila da i mi možemo uz naš život tako dobro izgledati bez puno novaca. Ja sam se složila s njom da bismo mogle ali samo da su nam geni kameni naklonjeni za takvu savršenu figuru. Svaka čast svim odricanja (ne vjerujem onima koji govore da ništa ne jedu a debljaju se... jedino ako je neka bolest u pitanju... bajni hormoni i sl.), vježbanju i svemu ali ako su mi geni dali krive noge ja tu stvarno ne mogu ništa, a o dimenzijama guzica i sisa neću niti govoriti...
Ali ne želim se niti s time opterećivati. Moje tijelo je takvo kakvo je i ja ga volim.
Ako se nekome sviđa super a ako ne neka okrene glavu. Neki će voljeti guzu Jo Lopez, drugi će voljeti mršavicu Kate Moss, treći će voljeti mišićave ruke stare Madonne... svatko nešto voli... ali najvažnije je da volite sami sebe.

Glavu gore, osmijeh na lice, do novog susreta : - )

- 16:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (8)
Rujan 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi