listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

sta je u biti ovo...

OBAVJEST!
svi koji misle srat po meni, ili po ovom blogu neka odmah odu!!!!

nedovoljno infojmacija!!!!

Pristup nedostupan...!!!

MALO O MENI....:
Ime: ela
Prezime:...
Skola: treca
Razrad: 6.d
Godine: 12
Datum rodjenja: 28.11.1994
NAjfrendice:To much
Najfrendovi: -||-
Love:slobodna...vracam se na posao...lolroflnaughty
hobi, sportovi: joj, jako puno hobija, ples, plivannje, extreme sleep
Sto to ja volim...
-frendove i frendice
-zajebanciju
-praznike
-treninge
-plivanje
-ples
-sportove
-spavat
-decke
-jos puno toga
Sto to ja nevoljim
-skolu i sve vezano uz nju
-umisljene, dosadne, lijene ljude
-sebe
-cure
-dosadu
-jos puno toga
MSN: kelly_the_blond@hotmail.com
iskon: kellyyyy
mail:kellyyyy@net.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
e, kliknite tu, i cinite mi uslugu...
blogichi koje ponekad procitam...
riba, karlo i kriz
klikni
moj nastariji blog
marija
moj blog s pepom i leom, ak sam ih ja dobro shvatila
najfrendice
leonarda
hack
dvije ludache
vec pise
burky i njego
pussyfufe
pepin blog koji pise sama
dino
zmaja
zmaja i tea , zajednicki blog
tea
tople seke
matej
xxtinaxx
matija
test o meni...

par zapovijedi
10. WINDOWS ZAPOVIJEDI
1. Ne pokreni WIN uzalud.
2. Ne koristi dvije aplikacije istovremeno.
3. Ne installiraj dodatnih programa.
4. Ne igraj se vuka oko pupka.
5. Ne pokreci DOS prompt ako si pijan.
6. Ne osjecaj se ugodno.
7. Ne dizi svoga nego sustav.
8. Ne uzivaj.
9. Ne osjecaj se sigurnim.
10. Ne seri i zbrisi WIN!
-- Nikad ne reci NE!

10 ZAGORSKIH ZAPOVIJEDI
1. Tuzi bliznjeg suseda da on ne bi tebe
2. Ak' susedu crkne krava, ti moras ubit dve da bi bil boljsi od njega
3. Sto cesce podvaljuj pajdasu svom, nek mu se smije cela birtija
4. Klet ti je jedina crkva gde se spominjes imena Boga svoga uzalud
5. Treniraj s'aki dan sto vise da bi se uspel vise put na dan napit i otreznit
6. Tvoje je vino najbolje u celom Zagorju
7. Ljubi trseka svog i kumu Baru ispod njega vise neg samog sebe
8. S'aki Zagorec mora bit dobar pajdas, muzikas i trinkas
9. Seti se covek da je Zagorec najpametnejsi na svetu i nema pametnijeg od njega
10. Nikad nemoj priznat da si Zagorec jer buju sve odmah znali o tebi



malo ko gluposti....

Jesse McCartney-Beautiful soul Čitaj : bljutifiuj sol








Click here to get Free Music Codes, Free Music Downloads and Music Lyrics!

sranja...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace





image hosting file

image hosting file



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Friendster images

Friendster images



MySpace images

MySpace images



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



free image hosting

free image hosting



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Myspace layouts

Myspace layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Bigoo

Bigoo



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bigoo

Bigoo



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Bigoo

Bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image hosting

Image hosting



blog layouts

blog layouts

subota, 21.10.2006.

Eto mene...nakan..khm...

Ey, nisam imala materijala za javljat se, ali sad imam...da Sigurno se neki pitaju zast me jucer nije bilo u skoli, ili u gradu, zast me uopce nisu vidili, zast sam im tako uljepsala dan...e sad ce saznat ak vec neznaju...eto, sjetila se ja da bi mogla otic do zagreba po nove marte, zimsku jaknu i par majci...I sve i tak....AL u biti, zast vam se javljam, neki su trazli da napisem, ali i ja sam sama htijela...I kak sam ja jucer bila u terranovi, mislila sam , necu srest nikog poznatog, ali ja srela curu iz skole, ko bi reko, ja...Hehe...al u biti, jos sam bila u city centru one, to je puno malh ducana, i u sho be do-u, i tak...neznam sto jos da vam napisem...u skoli dosadno, na treninzima nista posebno...citamo se za par dana...kiss...



| wtf ju klik??? (3) | wtf jos jednom??? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.