< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ako vas vec tako zanima...CITAJTE POSTOVE!!!!!...necete pogrijesiti...:))

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Koga citam...

zrinac
Green Day 4ever
tenci
nogomet girl
teja
?cura?
+MaTeA+
lubav
sara
MaTeA drugi blog...Anti TH!!!!



Image Hosted by ImageShack.us

Kolko me volite...
Free Counters
Get a Free Counters

Frendovi & frendice...:)

Ljudi u mom zivotu bez kojih nemogu zivjeti jer su pravi frendovi!!!!

Cure...

+MaTeA+...plavusa s zelenim ocima i cura od Andreja!
Tena...plavusa zvana *tenka kretenka*...
Nina...moja kuja zvana Dj Bitch from the hood...
Mia...joooj zaboravila sam joj dat poklon za Bozic...
tampon..:))))

Decki...

Andrej...moj kum, a i naaj frend!
Marin...takoder moj kum...i totalno opicen frend...
Tin..."mali" Borović koji pati za Miom...:))))
Kiki...kretencina i pol...lubav koja svima dijeli pare...(ima Nike shop)...
Vabafet...no comment...dobar frend ali...
Jozo...Čozo Jurkovič!! (haha)
Ico...a budaleeeeee....ugl. trenutno se smirio: IMA CURU!!!!

Ima njih jos puno...ali nisu mi u zivotu vazni kao ovi!!!!

Malo cu se hvaliti...:))

O meni....

Zovu me Bony-Dj Igranka...
Prezime mi starci nece rec...bas su zlocesti..:(
Idem u 7 razred...
Zivim u Kutini-centar svijeta...himna centra je "mesecina"...
Slusam Emo & Techno...ovisi o raspolozenju...
...a dalje o meni cete saznat kroz postove...

Volim...

Techno...Emo...frendove...frendice...pse...gytru...
Torresa...podjebavat Tuksija...
cokoladu...nutelu...chips...pizzu...hamburgere...
!DINAMO!...Atletico Madrid...Kutinu...itd...itd...

NE volim...

Umisljene ljude...Paris Hilton...i sve te fufice!!!!
...mrzim fufu od Kondresa (mog zubara)...uvijek se kuja dere...
kelj...poriluk...grah...kiselo zelje...cajke...srbe!!!!!!!...hajduk...zmije...
MRZIM Saskiu Bozic...itd...itd...



subota, 22.07.2006.

...Ode ja za Njemacku...nema me na blogu mjesec dana..

...Ey ljudovi...evo sad smo dosle s bazena..Mateja je malo uredivala svoj blog....pa sam ja malo spavala..naravno dok je ona to radila...zijev...i sad sam se probudila...i odlucila sad stvarno...uredit blog....pa valjda vam je nest novo na njemu...a da sutra idem u Njemacku kod rodbine...nece me bit dosta tak da me nema ni na chatu..ni na bazenu...ni na blogu...a sta mogu...sutra mi je avion u 12:40...tak da nemogu doc ni na bazen....a ne...smrcccnamcor..nije fer...a sta mogu...tam mi nece bit dosadno...svugdje cu ic...nut...kak ono.....e da grad se zove Koln Born...s nekim prijeglasima..ali sad to tocno ne znam..pa mi nemojte zamijerit...:))...malo sam smotana...aaaa sta cete vi bez mene...???...ma 100% vam necu falit sam ste cekali da vec odem...he he...ma sala mala...zato necu vam nist pisat mjesec dana..i to znajte da sam u Njemackoj....a eto to sam vam jedino imala napisat...danas sam bila na bazenu..zajebavale smo se s Rašom i Miletom..i tak..ja gledala jednog decka...naughtynutnaughty.....svaki korak sam mu pratila...ahhh sta mogu kad sam se zaljubila...he he....a sta mogu?...nista...etoooooooooo sad idem se pakirat....i jos na chat oko 10 pol 11 pa nekih 2....3 sata cu tam bit...i tak...posto idem ...pa moram se svima pozdravit...:))...ajde uzivajte...svima velikaaaaaaaa pusa od vase Bony......Byyyyy...wavewavewave...pozzz....



| komentari (26) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.