< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ako vas vec tako zanima...CITAJTE POSTOVE!!!!!...necete pogrijesiti...:))

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Koga citam...

zrinac
Green Day 4ever
tenci
nogomet girl
teja
?cura?
+MaTeA+
lubav
sara
MaTeA drugi blog...Anti TH!!!!



Image Hosted by ImageShack.us

Kolko me volite...
Free Counters
Get a Free Counters

Frendovi & frendice...:)

Ljudi u mom zivotu bez kojih nemogu zivjeti jer su pravi frendovi!!!!

Cure...

+MaTeA+...plavusa s zelenim ocima i cura od Andreja!
Tena...plavusa zvana *tenka kretenka*...
Nina...moja kuja zvana Dj Bitch from the hood...
Mia...joooj zaboravila sam joj dat poklon za Bozic...
tampon..:))))

Decki...

Andrej...moj kum, a i naaj frend!
Marin...takoder moj kum...i totalno opicen frend...
Tin..."mali" Borović koji pati za Miom...:))))
Kiki...kretencina i pol...lubav koja svima dijeli pare...(ima Nike shop)...
Vabafet...no comment...dobar frend ali...
Jozo...Čozo Jurkovič!! (haha)
Ico...a budaleeeeee....ugl. trenutno se smirio: IMA CURU!!!!

Ima njih jos puno...ali nisu mi u zivotu vazni kao ovi!!!!

Malo cu se hvaliti...:))

O meni....

Zovu me Bony-Dj Igranka...
Prezime mi starci nece rec...bas su zlocesti..:(
Idem u 7 razred...
Zivim u Kutini-centar svijeta...himna centra je "mesecina"...
Slusam Emo & Techno...ovisi o raspolozenju...
...a dalje o meni cete saznat kroz postove...

Volim...

Techno...Emo...frendove...frendice...pse...gytru...
Torresa...podjebavat Tuksija...
cokoladu...nutelu...chips...pizzu...hamburgere...
!DINAMO!...Atletico Madrid...Kutinu...itd...itd...

NE volim...

Umisljene ljude...Paris Hilton...i sve te fufice!!!!
...mrzim fufu od Kondresa (mog zubara)...uvijek se kuja dere...
kelj...poriluk...grah...kiselo zelje...cajke...srbe!!!!!!!...hajduk...zmije...
MRZIM Saskiu Bozic...itd...itd...



nedjelja, 02.07.2006.

...pank je pank...a sloboda je sloboda...

...Hey ljudovi moji..:))..kak ste mi??...ja sam ok..evo malo mi je dosadno pa mao vam pisem post...kao sto svi znaju pank je pank a sloboda je sloboda...da...mnogi ljudi ne znaju sta je pank..pa ga mijesaju sa slobodom..:)...da...il mrzim kad me neki ljudi govore da sam pankerica...sta upoce nisam...to mrzim..eto oni upoce..nemaju pojma sta je pank..pankeri su isto ljudi..ali oni slusaju svoju glazbu...oblace se na svoj stil...malo su drukciji od nas...njih boli briga kaj ce jest..il kaj ce obuc..il kak ce prehranit obitelj..dok to nase starce zabrinjava..spavaju po barakama...drogiraju se....a ja ne spavam po ulicama i ne drogiram se....eto valjd ste skuzili da nisam prepustena sama sebi..da netko vodi brigu o meni..ne mogu biti pankerica kad to nisam...kad bih bila prepustena sama sebi....birala bih da upadnem u drustvo pankera,.....njih nist nije briga..samo vode racuna jel ce imat za sut..zato molim vas prije nego sto ista kazete za pank..prije promislite jel je to pank...pozz svima...a i evImage Hosted by ImageShack.uso vam nekolko slika o panku...pozz svima...byyy...wavewave...:)
..evo vam pank itd..itd...Image Hosted by ImageShack.us..byyyyyy



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.