lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ako vas vec tako zanima...CITAJTE POSTOVE!!!!!...necete pogrijesiti...:))

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Koga citam...

zrinac
Green Day 4ever
tenci
nogomet girl
teja
?cura?
+MaTeA+
lubav
sara
MaTeA drugi blog...Anti TH!!!!



Image Hosted by ImageShack.us

Kolko me volite...
Free Counters
Get a Free Counters

Frendovi & frendice...:)

Ljudi u mom zivotu bez kojih nemogu zivjeti jer su pravi frendovi!!!!

Cure...

+MaTeA+...plavusa s zelenim ocima i cura od Andreja!
Tena...plavusa zvana *tenka kretenka*...
Nina...moja kuja zvana Dj Bitch from the hood...
Mia...joooj zaboravila sam joj dat poklon za Bozic...
tampon..:))))

Decki...

Andrej...moj kum, a i naaj frend!
Marin...takoder moj kum...i totalno opicen frend...
Tin..."mali" Borović koji pati za Miom...:))))
Kiki...kretencina i pol...lubav koja svima dijeli pare...(ima Nike shop)...
Vabafet...no comment...dobar frend ali...
Jozo...Čozo Jurkovič!! (haha)
Ico...a budaleeeeee....ugl. trenutno se smirio: IMA CURU!!!!

Ima njih jos puno...ali nisu mi u zivotu vazni kao ovi!!!!

Malo cu se hvaliti...:))

O meni....

Zovu me Bony-Dj Igranka...
Prezime mi starci nece rec...bas su zlocesti..:(
Idem u 7 razred...
Zivim u Kutini-centar svijeta...himna centra je "mesecina"...
Slusam Emo & Techno...ovisi o raspolozenju...
...a dalje o meni cete saznat kroz postove...

Volim...

Techno...Emo...frendove...frendice...pse...gytru...
Torresa...podjebavat Tuksija...
cokoladu...nutelu...chips...pizzu...hamburgere...
!DINAMO!...Atletico Madrid...Kutinu...itd...itd...

NE volim...

Umisljene ljude...Paris Hilton...i sve te fufice!!!!
...mrzim fufu od Kondresa (mog zubara)...uvijek se kuja dere...
kelj...poriluk...grah...kiselo zelje...cajke...srbe!!!!!!!...hajduk...zmije...
MRZIM Saskiu Bozic...itd...itd...



četvrtak, 22.06.2006.

Napravila i ja blog...ponovno..:)

...da kao sto vidite sta pise u naslovu "napravila i ja blog...ponovno:)...i eto ga....malo je lud..al ok....stari blog sam izbrisala....bilo mi je dosadno vise ga odrzavat..i pisat..postove..i eto zelja mi se vratila....pocela sam vodit tako zvani "dnevnik"..na int-u.....naravno....pisat cu postove redovno...:)..a kaj sad da vam vise pisem..eto to je samo za pocetak..ljubim vas...i pozzzz...ljudovi...kisskisskisswavewave..i da evo vam slikica..od moje dobre grupe....:)))))

...Simple Plan...Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.