Flash Toys



Make A Text Magnifier At WishAFriend.com




- Avril Lavigne Lyrics


Create Your Glitter Text



**************************
neki stihovi citati i dr.

******
tesko je voljeti
ljubav kriti
u srcu plakati
a
nasmijan biti

*****



******
nisam pjesnikinja da pjesme pisem,
nizi vrijeme da boli brisem.
nisam vise dijete ,
nisam jos zena
i samo jedno dobro znam-
da sam zaljubljena!


******
ti si svjetlost u tami mog zivota,
ti si u mojoj glazbi jedina nota,
ti si beskrajna tema za sve moje sne,
ti si moj zivot,
i moje sve




Kad nisi tu ni kiša nije kiša,
ni ljubav nije ljubav kad
se usne spoje,ni usne nisu
usne ako nisu tvoje!
Otišo si,nek si,bio si sexy,svaka ti dala a ja te zajebala!!




Ako sumnjaš da mi se nešto dogodilo ne plači od sreće!!!Samo znaj da KUJA poput mene nikad umrjeti nece!!!



Voli onog ko voli tebe,ali pazi da te ne zajebe.Kad ti kaže umrijet ću zbog tebe,ti mu reci umri ko te jebe!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Love is a name,sex is a game,forget the name and play game.Pristaješ?

Image Hosted by ImageShack.us


Sinoć mi je bilo dobro s tobom,jednako dobro kao i s mojim novim dečkom!

Znam tvoje ime,znam tvoje prezime,znam gdje živiš,znam miris tvoje kose,jedino ne znam okus tvojih usana.Daj,pomozi mi,nije fer da padnem na zadnjem pitanju!
Image Hosted by ImageShack.us


Vrijeme provedeno u školi psihički je proces gubljenja mladosti!!!

...voli onog tko je dobar...
...a ne onog tko je lijep...
...jer dobrota srecu stvara...
a ljepota razocara...




Otišo si,nek si,bio si sexy,svaka ti dala a ja te zajebala!!
I


Ako sumnjaš da mi se nešto dogodilo ne plači od sreće!!!Samo znaj da KUJA poput mene nikad NE UMIRE!!!
I

Voli onog ko voli tebe,ali pazi da te ne zajebe.Kad ti kaže umrijet ću zbog tebe,ti mu reci umri ko te jebe!!!



Love is a name,sex is a game,forget the name and play game.Pristaješ?




Sinoć mi je bilo dobro s tobom,jednako dobro kao i s mojim novim dečkom!

Znam tvoje ime,znam tvoje prezime,znam gdje živiš,znam miris tvoje kose,jedino ne znam okus tvojih usana.Daj,pomozi mi,nije fer da padnem na zadnjem pitanju!
I

Vrijeme provedeno u školi psihički je proces gubljenja mladosti!!!

...voli onog tko je dobar...
...a ne onog tko je lijep...
...jer dobrota srecu stvara...
a ljepota razocara...
I



Živi kao da ti je svaki dan posljednji i jednog ćeš dana doista biti u pravu!!!

Nikad baš nikad shvatiti neću zašto sam u tebi tražila sreći.I nikad,baš nikad shavtiti neću zašto sam od svih budala odabrala NAJVEĆU!!!

Ne shvaćam da više vidjeti neću. Samo znam da te želim zagrliti i da mi suze teku kao kiše, a onda se sjetim dviju malih riječi: NIKAD VIŠE!!!

Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pokraj njega i znaš da nikad neće biti tvoj...



SVE može biti NIŠTA.
NIŠTA može biti SVE.
Ali teško je kad si NIŠTA
onome tko je tebi SVE!!!




Živjeti među tisućama, a misliti na jednoga znači da voliš...

Nije, nije kraj
Ljubit ću te ponovo,
Nije tvoja zadnja znaj.
Ja ću reći kad je kraj!!!


Zašto?

Zašto se bol za bolom vraća?
zašto se ljubav suzama plaća?
zašto pati onaj koji voli?
zašto na rastanku boli

Zašto ljubav voditi, kad je ljubav bol,
Zašto suze roniti zbog te riječi ON?!
zašto neki ljudi ne mogu shvatit
da oni što se smiju najviše pate!

Jedina stvar koja će te vječno ljubiti je labelo...

Nikad ne očekuj princa na bijelom konju jer većinom dolazi samo konj....

Volim slovo __
Možda zbog rime
Možda zbog sudbine
Možda jer njime
Počinje tvoje
----ime------



XXXXXXXXXXXXXXX

DVI PRIJE

XXXXXXXXXXXXXXX

JA



MARE








Your love is... by ChibiMarronchan
Your name is...
Your kiss is...erotic
Your hugs are...gentle
Your eyes...light up a day
Your touch is...the only thing I desire
Your smell is...amazing
Your smile is...amazing
Your love is...eternal





< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

design by starshine



Linkovi

Blog.hr
Blog servis



maloa slikisa





IME:klara
RAZRED
:6.
GODINE:12
DATUM ROĐENJA:
20.7.1996
GRAD:split
HOBI:rolanje
PRIJATELJI:ivona,matea,
klara,mare,matea
VOLIN:jednogcerek,muzikupjeva,litocool,more,prijateljesretanwinkdeadsmijehzujowave
NE VOLIN:pisat domaci,neke ljude
SLUSAN:pop,hip-hop,
malo rock i punk

najbolje prijateljice-ekipa




ivona



matea



klara



marija-mare




MOJA ABECEDA

A-aron(dio,obitelji medvjeđeg roda)
B-bijela boja-pase uz sve
C-cd,crna,crvena(drage boje)
Č-čitanje(ok-a)
Ć-ćizme(moje drage ćizme)
D-daleka obala
-džepovi(puni papirica)
Đ-đak
E-ekskurzijeparty
F-frizura,fotografije
G-glupaco!!!
H-high school musical
I-izleti
J-jedancerek
K-klara(na to se ime odazivamwave)
L-lito(najdraze godišnje doba)
LJ-ljubav,ljuljacka
M-muzika,more
N-naocalecool(za sunce)
NJ-njocinjami
O-ocigreedy
P-pivanje,plesanje,
putovanja,parfemi
R-rolanje(hobi)
S-splt,
Š-šala,šalabahternaughty
T-tjelesni(najdrazi predmet)
U-ulica
V-vani,vanka(izvan kuce)
Z-zadar
Ž-žvake:s


kakav vam je moj blog
super
los
dobar za pocetak
onako
ok
najbolji
  
pollcode.com free polls


SKOLSKA PJESMARICA

ISPRAVLJANJE JEDINICE: Igra bez granica
POKLONJENA DVOJKA: Srce nije kamen
DAN BEZ SKOLE: Carobno jutro
LOV NA DVOJKU:Ne odustajem
SALABAHTER: Blago onom ko te ima
PREPISIVANJE ZADACE: Iz dana u dan
ODGOVARANJE PRED PLOCOM: samo šuti
UCENJE ZA TEST:Tisucu i jedna noc
VELIKI ODMOR:To je vrjedilo čekati
ISPRICNICA:Imam sve al tebe ne
PROLAZAK NA POPRAVNOM:Virujen u te....
JEDINICA-pUt bez povratka….
DVOJKA-obračun s ocem….
TROJKA-iMati i nemati….
ČETVORKA-iStInite laži….
PETICA-san ljetne noći…
ISPIT-konačni obračun….
PISANJE ISPITA-ne okreći se sine
PUT DO PLOČE-na vatrenoj liniji
PROFESORI-gospodari pakla….
SAT RAZREDNE ZAJDNICE-Pobuna u kokošinjcu….
DEŽURAN-zvonar crkve notre dame.
RODITELJSKI-bal vampira
HRVATSKI-kad jaganjci utihnu
KEMIJA-peti element
GAZBENI-kad mrtvi zapjevaju
ŠKOLA-usta

petak, 05.06.2009.

let s get it started...................again.....

ovako.......ovo je malo komicno...(kako bi rekla m.m.t.).....malo puno komicno..........nisan bila na fejsu nekih po godine...........evo ga na......napisala san na fejsu umisto na blogu.........evo zivi dokaz da je fejs nad svime........al ipak nisan izbrisala blog....toliko je truda bilo ulozenu u njega i toliko sati vjezbanje matematike i ispijanja cedevite......XD..........i potpuno sam zaboravila na ove smajlice vamo...........sve se prominilo za 180°.......i nevolin vise informatiku.........ahahahah........nebi da san je ikad volila...............i hate informatiku,matematiku,fiziku,tehnicki.........burninmad(evo jedan smajlic....wee..........)........ja znan da ovo apsolutno niko nece procitat jer blogovi stvarno vise nisu in..........(sad san postala i fashion guru) ali koliko god su blogovi zastarjeli ili da se vratim svom novom zanimanju out......lol........zapravo bi tribali shvatit kako su zapravo zakon..........ma mozes sve na njima.....i zato ja sad zelin opet pocet pisat blog.........ili da napravin novi.........ahh.........i ocu bome.............kad zavrsi skola (za 3 dana)......i nemora sluzit za citanje nego zapisanje..........ajme sad zvucin ka neka strebercina...........ali nisan......ja san odlikas...........rofl........(kako bi rekla z.ž) ili kako bi rekla ja mother fucking.........******.............princesss..........u jeeaaa..........obozavan avril ...........ko ce samnon do jokeeraaa.........ono...........MA ZEZAN SE.........pa pokrenimo opet modu blogova........jer smo toltalno fulali s ovin outfitom...........ahahahaa.............nebi ja ovo pisala i crnila se tu da mi nije dosadno..........a ruganja.......(kako bi rekla m.c.....)ajde sad ...........hm.......e bok..........ako se sitin kako objvit ovo............:).........komajte mi .........ajme sramote..............


wash fashion guru..........ma z*j*b*j*n se...........
washa prinsezzissaaa kojoj je pala kruna s glave od kad je upala u lokvu(u snu)......frenchy........



| Komentiraj (0) | Printaj | # |