< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2008 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

oPiS kLaNa



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Kristina
Prezime: nut heh...
Nadimak: Kika
Kosa: kratka svjetlo smeđa/plava
Oči: zelene
Visina/težina: 173,5cm, 60kg
Sluša: hip-hop
Voli: spavati
Ne voli:dvolične osobe i samoubijeđene (matka)
Hrana/piće: lignje, prirodni sokovi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Nikolina
Prezime: nut heh...
Nadimak: Nina
Kosa: polu duga smeđa
Oči: smeđe
Visina/težina: 165cm, 52kg
Sluša: sve
Voli: hip-hop i leptire
Ne voli:bahate dečke
Hrana/piće:lignje, cedevita

Cursors



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
CROSMOS

THE BEST OF...
Nela
Mia
kika
Nina


Free Music

Free Music



Free Music



Kad vas policija idući put zaustavi......

Probajte neke od ovih stvari:
1. Pitaj ga možeš li vidjeti njegov pištolj.
2. Ako ne da, nego te pita zašto, reci da hoćeš vidjeti je li veći
od tvojega.
3. Pitaj ga gdje je dobio takvu ludu odjeću.
4. Pitaj ga da li ti posudi svoj kostim.
5. Pretvaraj se da si peder i pitaj ga hoće li izaći s tobom.
6. Ako kaže ne, počni plakati.
7. Ako kaže da, prijavi ga nadređenima.
8. Ako te hoće pregledati i kaže da moraš raširiti noge, reci mu da te ne zanima.
9. Reci mu da ti se sviđaju muškarci u uniformi.
10. Potkupi ga slatkišima.
11. Probaj istovremeno s njim reći: "Dobro večer gospodine, vozačku i prometnu molim."
12. Ako ti da nešto za potpisati, prvo se počeši po guzici pa onda uzmi njegovu olovku u ruku.
13. Ako ti da kemijsku u ruke, skrivaj je, rastavi i izvadi uložak.
14. Pitaj ga ima li kćerku. Ako da, reci mu da ti je poznato njegovo prezime.
15. Nek ti sve objasni dvaput.
16. Ponovi potiho sve što on kaže.
17. Pričaj sam sa sobom.
18. Probaj mu prodati svoj auto.
19. Pitaj ga, hoće li ti prodati svoj auto.
20. Ako te hoće voditi u policijsku postaju, pitaj možeš li ti sjediti naprijed.
21. Ako moraš sjediti straga, probaj ga pipkati po glavi kroz rešetku.
22. Prije nego krenete provjeri jeste li svi vezani.
23. Brzo uzmi limenku piva i otvori prije nego dođe do tvojega auta.
24. Nek ti pridrži pivo dok tražiš dokumente.
25. Reci mu barem dvaput da prtljažnik ne treba pregledavati.


...Zanimljive stvari koje možeš raditi u liftu ako je pored tebe samo jedna osoba:1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si stevard. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. Zviždeći prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.
17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"
18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "AAAA! Skinite ih s mene!"
19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zagađenu facu i pomakni se.
20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"
21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

utorak, 24.04.2007.

novi post!!!!!!!

evo današnji događaji su me nagnali da napišem novi post...
da dugo ne duljim saznala sam da mi baka ide na zracenje...no
nisam znala kak da reagiram bila sam zapanjena,
ali ja sam veliki optimist pa znam da ce moja baka ozdraviti!!!!!!!!!!
šlag na tortu je bilo to što je moj mali brat danas prošao kroz staklena vrata užasss
ima poreznan nosić i cijelu ruku ja sam nažalost dok se to dogadalo bila u teretani pa nisam bila uz njega šmrckiss
al dosta o meni i mojim nedačama da spomenem da smo ines i ja ovog vikenda bile kume na krizma
i to je to čujemo se by:kika

|Komentiraj 4| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.