Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ina My Angel

myspace layouts

Za našeg malog anđela

Image hosting


Ines

Angel remember how we'd chase the sun
Then reaching for the stars at night
As our lives had just begun

When I close my eyes I hear your velvet wings and cry
I'm waiting here with open arms - oh can't you see
Angel shine your light on me

Oh Angel will we meet once more - I'll pray
When all my sins are washed away
Hold me inside your wings and stay
Oh! Angel take me far away




Ostali blogeri

Jimkiss
july morning
Debs
JahJah
neverfadeaway
Januškaparty
Anja blog
mecki????lud
boja dima...blog....ZAKON bend!!!!



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect'


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


ponedjeljak, 22.01.2007.

NOVI POST!!!!!!!

Kao što vidite imam novi dizajn koji mi se JAKO sviđa stoga ću ga pokušat zadržat sto više dok naravno ne nađem neki bolji!Evo kod mene nema nikaj baš novega osim kaj sam bolesna...rolleyes imam neku tam temperaturu i glava me ubija,a na sve to moram u školu!Kak glupo,ne smijem nigdje van,a moram u školu..fakat su mi starci...ono...ludUglavnom.
Danas kad sam bila u školi nismo imali zadnja dva sata pa smo Fran,Mirna,Marko i ja išli u Enigmu(to je birc blizu škole)...uglavnom,bilo je super.to je neki birc u koji dolaze onak rockeri,metalci i tak...uglavnom kad smo došli Mirna,Marko i ja smo naručili cedevitu,a Fran je morao biti iznimka pa si je on naručio pivo...i tak malo smo se zezali i pričali,uglavnom Fran i Marko su pričali neke gluposti,a Mirna i ja smo po običaju crkavale od smijeha.smijehi tak,uglavnom bilo je super,kad smo kretali Franu je ostalo još pive koje nije mogao popit pa smo je podjelile Mirna i ja.By the way:ovo na slici je Fran,stavila bih Mirnu i Marka,ali nemam njihovih slika...još...naughty
Image and video hosting by TinyPiccerek(nije se dao slikat,pa sam ga morala slikat dok nije niti znao da ga slikam)dead poslije je Mirna išla kod mene...i tak,sad me starci stalno maltretiraju da učim,samo uči,uči,uči!!!Fakat su više pre dosadni s time!!!!Najrađe bih pobjegla daleko od svih,i samo bih se javila određenima (npr.Jimu i još nekima do kojih mi je JAKO puno stalo).Više ne znam kaj bih napravila sama sa sobom...cijeli dan sam sama u sobi i gledam u prazno..pa poludit ću!!lud
Sad me frendica nazvala i pitala da idem s njom na klizanje u petak..NAPOKON da i ja malo izađem van osim kaj moram u školu,e jedva čekam,nadam se da ću ozdravit do tada...yes
Eto to je to...
Byemah

|komentiraj 26| printaj| #|

 

 

 

 

 

srijeda, 10.01.2007.

Za Ines...

Image and video hosting by TinyPic
___________________________________________________________
I miss the way You laughed
I miss the way You cried
I've known You my whole life
now it looks like not quite till the end...
If I would have stopped You from getting in that car
You might still be here with me today
I'm lost without You
together we were
inseperable
but now were seperated forever until my day will come
I wish it would come today
so I could be with You right now

You may not be here
but I know Your here in my heart
I miss you... forever...
___________________________________________________________
Voljet ću te zauvijek!

Image and video hosting by TinyPic

Zauvijek zajedno!
___________________________________________________________

|komentiraj 10| printaj| #|

 

 

 

 

 

subota, 06.01.2007.



To su vam moje dvije frendice koje su se malo glupirale pa...ludal,na kraju je dobro ispalo.
Neam vam kaj više napisat...nije vrijedno pisati ništa iz mog života kad je sve katastrofa!!

I WISH I'M DEAD!!

|komentiraj 16| printaj| #|

 

 

 

 

 

četvrtak, 04.01.2007.

Nova godina :-/

Evo ljudovi pa da i ja napišem novi postek.
Nemrem si nikak nać neki dobar dizajn,svi su mi nekak glupi...no
Evo,počela je nova godina...kak se nekak glupo osječam,sve je tak brzo prošlo,sve i Božić...mislim kad je bio Božić uopće nisam imala taj osjećaj ono Božić je...sve je tak nekak trulo...ne znam.ma...baš se šugavo osijećam,prije sam se tak veselila svemu tome,a sad...jojrolleyes
Uglavnom,za novu mi je bilo super!!!Osim kaj sam popila malo nekog šugavog vina pa me cijelu noć bolio trbuh party
I tak...kaj da još napišem???
Trebala sam danas ići u kino sa frendicom iz razreda jednom Mirnomcerek,ta cura je tak ZAKON!!!baš je SUPER!!!Uglavnom,ali nisam išla jer ona nije mogla,ići ćemo drugi put.Inaće trebali smo gledati "Kletvu 2".Image and video hosting by TinyPicGledala sam 1.dio i film je ZAKON!!preporućujem da ga pogledate!!
Eto neam kaj još napisati!!

Bye,bye mah

|komentiraj 5| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.