7 ...kad sam već budna pa da malo protegnem prste... - ...life is pain...and pain hurts...so why life???... - Blog.hr
$y@$t@r@
Friendster images

Friendster images




Get your own countdown at BlingyBlob.com

eo nekolko cool blogova.....obavezno posjetite...

smijehlucy
coolirena
mahblue angel
partyely&ancy
nutlaura,mateja i iva
njamiklosharica
coolbadbluegirlcool
roflfucked up
deadLoSt_FoReVeR_iN_dArK
zujomateja&silvija
njamim_o_n_y
kisstera
thumbupbillova sara
smijehblack-devil-girl
rolleyes*tokio hotel lina*
mahspuki fairy
smijeh**ja**-mislim ne ja,nego jedna supppeer curka...
bangbrineta1314
smokininkyca
cerekadry
wink2dark_angels
blablafrkaaa
smijehmely
partysancy
roflgrca-car
greedyenavk
nutte@
naughtyja i irena
bangmely i ely
smijehandra
partyely
coolavril


Get your own countUP at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com


Create your own message at BlingyBlob.com


Music Video Codes by VideoCure.com


How can you see into my eyes
Like open doors?
Lading you down into my core,
Where I've become so numb.

Without a soul,
My spirit's sleeping somewhere cold,
Until you find it there and lead it back
Home.

(Wake me up)
Wake me up inside.
(I can’t wake up)
Wake me up inside.
(Save me)
Call my name and save me from the dark.
(Wake me up)
Bid my blood to run.
(I can’t wake up)
Before I come undone.
(Save me)
Save me from the nothing I've become.

Now that I know what I'm without,
You can't just leave me.
Breathe into me and make me real.
Bring me to life.

(Wake me up)
Wake me up inside.
(I can’t wake up)
Wake me up inside.
(Save me)
Call my name and save me from the dark.
(Wake me up)
Bid my blood to run.
(I can’t wake up)
Before I come undone.
(Save me)
Save me from the nothing I've become.

Bring me to life.
(I've been living a lie.
There's nothing inside)
Bring me to life.

Frozen inside without your touch,
Without your love, darling.
Only you are the life among the dead.

(All of this sight,
I can't believe I couldn't see
Kept in the dark
but you were there in front of me)
I've been sleeping a 1000 years it seems.
I've got to open my eyes to everything.
(Without a thought
Without a voice
Without a soul
Don't let me die here.
There must be something more).
Bring me to life.

(Wake me up)
Wake me up inside.
(I can’t wake up)
Wake me up inside.
(Save me)
Call my name and save me from the dark.
(Wake me up)
Bid my blood to run.
(I can’t wake up)
Before I come undone.
(Save me)
Save me from the nothing I've become.

Bring me to life.
(I've been living a lie. There's nothing inside)
Bring me to life

eo pjesmica od colonjie

Sanjala sam neke oci crne lazljive,
Ljubili su tvoje, tvoje usne nevjerne.
Rasula se kisa po mome jastuku,
Slomila me u snu
Ruku u vatru dajem, da se i ne pokajem,
Ostaces samo moj.

Ref.:
Jer ako ti dam plamen od Ljubavi,
Jedna noc i jedan dan,
Tebi bitce dovoljan.
Da ti dam, dati dam, plamen od Ljubavi
Shvatio bih da sam ja, tvoj pocetak i tvoj kraj

Sanjala sam ruke kako njezno grle te.
Uzele su tvoje i od mene odvele.
Rasula se tuga po mome jastuku,
Ubila me u snu.
Ruku u vatru dajem, da se i ne pokajem,
Ostaces samo moj.

Ref.: Jer ako ti dam plamen od Ljubavi,
Jedna noc i jedan dan,
Tebi bitce dovoljan.
Da ti dam, dati dam, plamen od Ljubavi
Shvatio bih da sam ja, tvoj pocetak i tvoj kraj

Jer ako ti dam plamen od Ljubavi,
Jedna noc i jedan dan,
Tebi bitce dovoljan.
Da ti dam, dati dam, plamen od Ljubavi
Shvatio bih da sam ja, tvoj pocetak i tvoj kraj

MySpace images

MySpace images



pu$t! d@ t3 v0d! r!t@m

ooo hej,hej,hej,hej!

refren:

pusti da te vodi ritam,
pusti pravi lah.
samo pleši o svobodi,
čula sva.
pusti da te vodi ritam,
pusti brike sve,
zapleši i prepusti se.

sve , sve se okreče,
ritam ljubavi,
zemlju pokreče.

hej,hej!

daj , pokaži mi,
pratišli i ti,
ritam ljubavi.

dodi noč,
omanem o stradosti,
ovi ritam te zove na ples.

(refren)

(pusti da te vodi ritam)

sve (sve),
ja bi dala sve (sve),
da i tebe daj,
ritam pokrene.

ooo , daj,
pokaži mi,
pratišli i ti,
ritam ljubavi.

dodi noč,
omanem o stradosti,
ovi ritam te zove naples.

(refren)


dodi noč,
omanem o stadosti,
ovi ritam te zove na ples.

(refren) 2×

Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Bigoo

Bigoo



Prava ljubav

(Lana Jurčević& Luka Nižetić)

Vezala me tuga svojim koncima
Tražila sam ljubav na krivim mjestima
Što samoća čini ,ja najbolje znam

Čovjek nije rođen da bi bio sam
Zarobi me svojim usnama
I ne daj mi da potonem do dna

I reci da će ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Jer prava ljubav nije potrošna

Lomio sam grane od života svog
Ko da neću umrijet, da sam iznad tog
I bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
Još vjerujem u čuda, i u nas oboje

I reci da će ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Jer prava ljubav nije potrošna

Zarobi me svojim usnama
I ne daj mi da potonem do dna

Friendster images

Friendster images




...life is pain...and pain hurts...so why life???...

ponedjeljak, 23.10.2006.

...kad sam već budna pa da malo protegnem prste...

.........eeej svima.............kak ste piplići..........eo mene.......ja se sad probudila pa eto sjetila se da napišem post...........onak,dosadno mi......jučer cijelo vrijeme ja bila u kući nije mi se dalo nigdje ić................vrijeme neko sjebano,....šljiva vani.......smrzzzavammm see........al me irena nagovorila da idemo........pa smo ošli mal do školskog.......bili tamo ines,liza,matan,tatjana,katarina,ema,tonković......i još neke tamo.........mal smo pričali.......a ustvari mi smo bili na misi.......(ak ko pita).....heheheh......onda smo ošli kući.........otpratili ines do podvožnjaka.........i eto vaj post ću iskoristiti da neš napišem o njima...........tak su me zamolile..............pa eto ide:
1.INES-INESKA-INA-099-683-99-53
zakon je...........najluđa na školi.......lupa fore kojima se svi kidamo od smijeha...........jaaaakooo je zabavna............i uvijek spremna pomoć frendu kad je u nevolji.............ima neke luuude ideje al to ju čini još boljom...............stvarno je ono-neam komentara...............iako neki misle da nije dobra to nije istina..............sluša metal........al nije sad neka darkerica..............da bih vam to dokazala istodobno sluša i škoru...........................baš je LUUUDAAA..........the best...................to je ukratko o njoj
2.LIZA-099-697-64-16
isto super curka......................voli se zajbavat....................sluša nirvanu..............vjerojatno.................naravno!!!......................................super je!.............naj frendica joj je ines..................i ona je tak isto luda......................i ima luuude ideje.......................svi vi koji ste iz vk sigurno ju znate..........................poznata je među društvom.............hehehehe..............izlazi u plus...........i stvarno je cool........eo neznam više šta da napišem.................pozz

Myspace layouts

Myspace layouts



pozz svimaaaa!!!!!!!!

- 07:53 - @k0 t! $3 d@-b!Ł0 b! p0ž3Łjn0 (54) - m0j@ $p!k@ n@ tv0m p@p!ru - @ z@št@ 0v0 $luž!???

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

w0j@ g@jb@










AL SMO PRETRPILI MNOGO TOGA,BILO JE SUZA,OZLJEDA,MRŽNJE ALI I VJERE U BOGA


------>OVO JE MOJ PONOS I MOJA DIKA-GRAD VINKOVCI I KLUB CIBALIA<------




eo vam filmić..........heheheh.....izmijenjena verzija




EO OVO MI JE NAJNAJ PJESMICA PA JU POSLUŠAJTE-ZAKON JE--->PINK-U+UR HAND




adopt your own virtual pet!









Image Hosted by ImageShack.us



kakav vam je moj blog???
fenomenalan
nemam dovoljno riječi pohvale
prva liga
odličan-sam tako nastavi
najbolji
super--morat ću opet posjetit
ma netrebaš ni pitat kad znaš da je cool
sjajan
sve od navedenog
  
Free polls from Pollhost.com











kindlica-od svih si bolji-iako je pjesma stara meni je odlična..........



Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



AAmbitious
NNutty
AAstonishing
&
BBoisterous
AAwesome
KKinky
YYum

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

...e ovo sam jaaa...
Image Hosted by ImageShack.us

naj grupa vam je......
the pussycat dolls
evanescence
black eyed peas
linkin park
nirvana
metallica
mudvayne
guns n roses
kaiser chiefs
coldplay
Free polls from Pollhost.com


Friendster

Friendster



šta slušate od mjuze?
techno
narodnjake
hip hop
heavy metal
hard rock
blues.....hehehehe
ništa od navedenog
sve
Free polls from Pollhost.com


image hosting file

image hosting file



Get your own countdown at BlingyBlob.com

...eo i jedna pjesmica od gibonnija,nije baš neš posebno al vrijedi poslušat...



Friendster

Friendster



N@Jb0lj3 0d $v3g@
Zelimo istu stvar
zbog cega onda takav stav
osim ako je tvoja ljubav
samo otmjena laz

Gdje bi bio bez mene
hajde, probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog
nista ili sve

Da bar okrznu te
ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji
nacin da te vratim

I mislim na tebe sad
a s tobom koji je vrag
u nasim tijelima
gori plamen, znam
ja sam ti sve, sve sto ti treba
ja sam ti najbolje od svega

Gdje bi bio bez mene
hajde, probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog
nista ili sve

Da bar okrznu te
ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji
nacin da te vratim

I mislim na tebe sad
a s tobom koji je vrag
u nasim tijelima
gori plamen, znam
ja sam ti sve, sve sto ti treba
ja sam ti najbolje od svega

Image hosting

Image hosting



3v@n3$c3nc3-my !mm0rt@l

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating life
Now I'm bound by the life you've left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

MySpace images

MySpace images



I've been waiting all day for ya babe
So won't cha come and sit and talk to me
And tell me how we're gonna be together always
Hope you know when it's late at night
I Hold on to my pillow tight
And think of how you promised me forever
(I never thought that anyone)
Could make me feel this way
(Now that you're here boy all I want)
Is just a chance to say

[Chorus]
Get Out, (leave) right now,
It's the end of you and me
It's too late (now) and I can't wait for you to be gone
'Cause I know about her (who) and I wonder (why) how I bought all the lies
You said that you would treat me right but you was just a waste of time (waste of time)

Tell me why you're looking so confused
When I'm the one who didn't know the truth
How could you ever be so cold
To go behind my back and call my friend
Boy you must have gone and bumped your head
Because you left her number on your phone
(So now after all is said and done)
Maybe I'm the one to blame but
(To think that you could be the one)
Well it didn't work out that way

[Chorus]

I wanted you right here with me but I have no choice you've gotta leave
Because my heart is breakin'
With every word I'm sayin'
I gave up everything I had
On something that just wouldn't last
But I refuse to cry
No tears will fall from these
Eyeee-eeee-eeees
Ooooh, ooooh
Get out

[Chorus X3]

MySpace images

MySpace images



gr0m3 m0j

bio si moja nevinost i greh
moja tema, na usnama od suza
krvav trag kad god te nema
veciti strah i moje ludilo dal
odlazih il ipak ostajes
sad je sve izmedju nas samo
hoces neces...

a secas li se lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo ma reci
gde je zapelo . . .

bio si moj oslonac i pad
ono ime koje sam zvala
kada ceo svet zaboravi me
veciti strah i moje ludilo dal
odlazih il ipak ostajes
sad je sve izmedju nas samo
hoces neces...