body .nznm sta da nap.=] - × n0tHing LasT f0reVer × - Blog.hr body

.nznm sta da nap.=]

...onak d0sadn0 je.
de sad sm sa kretenima iz raz igRala kaNter sTrike.
de l0l.=]
aj hvala na Svim k0movima.hh.ma daj. iem ja.
pa-pa.
javim se kad mi se bude dal0 nes nap.
kiss.



Image Hosted by ImageShack.us

01.02.2008. | 14:37 | | 15 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0pis bl0ga:

.swe 0 baRbaRama.

× kujaWecKaa ×

× jaa saaM barbaraa..
-mdaa
× iaam 13 g0dinaa.weee.
- 25.11.1994.
× ziwim u 0sjeeKu.
- jeaaaa..
× kwaart w.n.0..
- jeaa.d beSt
× sk0la fkf..
- naaJ defektniJaa sk0la
na swjeetu..
× 7.b raaaZ..
-k0ih luđaaka tam0
imaa..hehe..
× w0oLim
- deeČke
- seeKu sw0ju
- starKe sw0e
- wensice sw0jee
- kLizaanjee
- k0pikuu
- šaaRat
- nJeGaa
- cRnu, lJubiČaStu b0Ju
- sPužWu b0baa.xD
- lizaaLaa
- mSn
- žwaaKe
× neew0lim
- kurwe
- kad mi seru
- fejkere
×sLusaam
-sweeee..
- i b0li me sta wi misLitee

× JurCiCka ×

× i jaa saaM barbaraa..
-mdaa
× iam 13 g0dina.jeaa..
- 1.1.1995.
× ziwim u 0sjeKu.
- jeaaaa..
× kwaart w.i.Č..
× sk0la fkf..
- naaJ defektniJaa sk0la na swjeetu..
× 7.c raaaZ..
× w0oLim
- deeČke
- seeKu sw0ju
- kLizaanjee
- lizaaLaa
- mSn
× neew0lim
- kurwe
- kad mi seru
- fejkere
×sLusaam
-swaŠta..