nedjelja, 27.01.2008.

veton je sexy ne sexy ko ja ali opet sexy(LIZO)




dadada(nenene) {KLEŠČA}

davno je to reko taj sexypilni covik


nego
evo za sve picicicicice i kmetine koje ovo citaju i tu i tam bace koju(hedman styl) znate vec kaj na snapssyja

ugl...

kgj...

sada sam dosa sa tekme(svoje c1)
ajme meni majko mila mišo mi nije dao da igram

nono

necemo se zaliti

piss

evo ovako
u 6 sati(poslje danskog obracuna s hrvatima-MAJKU VAM JEBEM)
seniori KK ŠANCA su igrali sa SENIORIMA košarkaškog gluba ZRINJEVAC

naši kao naši
sexypil uvik pobjeđuje i odnesli smo pobjedu 15estak razlike(ubiteme ako i sam znam koliko tocno)

nakon toga se igrala C1 liga

KK ŠANAC2 vs. KK VELIKA GORICA pobjedom od 1 razlike
zanimljivo je to sto...
je peđa.đi pi minium. ej kej ej Vedran (KARA)Marković zabio tricu sa gotovo centra(malo pretjerujemo ali tako stvarno je)
uz ostale bi izdvojio prekrasnog jopu, mišela, vetona, snapssya,kuhara, makija,lipka,parika,krčevsku,(sexy na kraju) i sve naše žeen koje su nas dosle gledati

JOPA NE BARI IDU!!!naughty
ccc
sram te bilo nemas jos 18

ajde ljudi uzivajte mi ...
2.2. pocinje juniorska liga o detaljima cmo vas BUDITE SIGURNI OBAVIJESTIT

do tada znajte da se spot snima ali nikak da ga napravimo



za one koji nas nevole slobodno nas zazovu da nam popuše kurac
piss i pozdrav svim lijepim deČkićima iz jednog i jedinstvenog KK ŠANYJAmouthwash


Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.