zauvijek djevica
free image hosting




sta jako volim:

rijeku-bodrit klub i igrace(navijat)
burek
pušit .....
spavat
razbijat kad sam zivcana
izlaske
prijatelje(kojih je malo)
sex
muziku(najvise metal-iako neznam puno grupa)
decke i njihove guze i ruke
zajebanciju
...i jos puno toga...napiat cu jos kad se sjetim...


sta mrzim:

preseravanje-umisljene krave i idote koji nosom paraju nebo
drukere
drotove
politicare
bakule
prejako ufuravanje u ono sto nisi to moze bit zajedno sa 1.
...i jos toga...




Cursors




~novi pocetak~

04.03.2007., nedjelja

..................izvjesce...........

jucer: prvo smo ja i vedi bile na tekmi,koju smo dobili,al je na tribinama bilo dosadno prvo poluvrijeme,a drugo je pala neka cagica i navijanjje.laganini.
iako se pol ljudi pokupilo ja i vedi smo ostale do kraja...
poslje smo isle do mene nazderat se,pa se nac se jelenom...
cilj nam je bio otic u tocku,u parku smo nesto iskombinirale i krenule gore...
nekih sat vremena smo bile vani,pa se desilo nesto sto nas je odvelo ipak u booku,u kojoj je bilo odlicno,ovo mi je bio jedan od boljih izlazaka,dok nije moj stari dosao po nas,onda je u autu vedi spomenula čakovec i gostovanje,pa je moj stari poceo srat da sta ja imam radit na gostovanjima bla bla bla ne sjecam se svega jer sam bila malo pijana,a znam da je puno srao,jako puno,a sta cu mu ja ako nece milom onda silom,cu mu rec da idem kupit kruh pa cu otic u čakovec,ko marin.........
ko ga jebe.......
na zivce mi ide......

- 11:14 - reci (1) - print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
hehe,na ovom blogu naci ce se svasta...

Friendster images