zauvijek djevica
free image hosting




sta jako volim:

rijeku-bodrit klub i igrace(navijat)
burek
pušit .....
spavat
razbijat kad sam zivcana
izlaske
prijatelje(kojih je malo)
sex
muziku(najvise metal-iako neznam puno grupa)
decke i njihove guze i ruke
zajebanciju
...i jos puno toga...napiat cu jos kad se sjetim...


sta mrzim:

preseravanje-umisljene krave i idote koji nosom paraju nebo
drukere
drotove
politicare
bakule
prejako ufuravanje u ono sto nisi to moze bit zajedno sa 1.
...i jos toga...




Cursors




~novi pocetak~

21.02.2007., srijeda

.......GLUMAC.........

ovaj glumac treba dobit oscara,jer je glumio 2 mjeseca i to stvarno dobro,svaka mu cast...
ovaj glumac glumio je mog decka,koji je brizan i dobar,svaka mu cast jer je uspio,to macak!!!!!
zamislite ovo komad je glumio da mu je stalo do mene,a cijelo je vrijeme volio svoju jebenu bivsu koja nije vrijedna spomena,ALI na kraju se glumac odlucio meni sve rec odlucio je da me vise nece vuc za nos,da nakon sto me iskoristio i sjebao na najgori moguci nacin,rijeci kojima bih opisala koliko sam povrijedena ne postoje,jer sam mu vjerovala,pa naravno kad sam glupaca bez mozgaheadbang,al nemoze svako glumit 2 mjeseca,ovaj je uspio pa etomu oscar!!!!!!!!!!
zao mi je sto ga nisam zviznula sakom,izrezala bi ga skalperom,zavezala ga i onada izbola nozem al lagano i to 50 puta,zeljela bi da ugine u mukama isusovim,neka pati,Friendster
SVI MUSKARCI SU JEBENE SVINJE I GOVNA,SVI SU ISTI,GOVNA I ĐUBRAD!!!

....znam da sam bila tvoja igracka....al osjecaji nisu igra......myspace layout




YES I DOImages for your blog


- 22:21 - reci (3) - print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
hehe,na ovom blogu naci ce se svasta...

Friendster images