zauvijek djevica
free image hosting




sta jako volim:

rijeku-bodrit klub i igrace(navijat)
burek
pušit .....
spavat
razbijat kad sam zivcana
izlaske
prijatelje(kojih je malo)
sex
muziku(najvise metal-iako neznam puno grupa)
decke i njihove guze i ruke
zajebanciju
...i jos puno toga...napiat cu jos kad se sjetim...


sta mrzim:

preseravanje-umisljene krave i idote koji nosom paraju nebo
drukere
drotove
politicare
bakule
prejako ufuravanje u ono sto nisi to moze bit zajedno sa 1.
...i jos toga...




Cursors




~novi pocetak~

20.02.2007., utorak

post pod prisilom

sad smo ja i vedi saznale da je prijevoz za sibenik organiziran,i ona je sretna koda je dobila burek,to je moja verzija,i ja sam sretna samo sto jos nisam nista pitala starog i nemam para,pa se jebem s tim...jeeeeeeeeeeeee....nabavite mi 150 kn....ajmoooo donacije.....
danas nismo imali skolu,pa sam kod vedi koja mi je rekla da moram napisat post,pa eto ga,nece niko bas nacitat al eto,samo vi donirajte....


carrreeeeee samo pare,,,,,........idem pljackt banku,u boj u boj za tekmu...

bokkk narode

dal ima itko ideju kako da izkombiniram pare,,a?a?

- 19:11 - reci (1) - print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
hehe,na ovom blogu naci ce se svasta...

Friendster images