<body>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ma blogach o swemu i swačemu i swemu..
bit će i fajta..i mirenja..i frendowa..
i ljubawi..narawno..

0 meni

wolimcerek:
ljubičastu,
prirodu,
muziku,
more,
ljeto,
prijatelje

i jednog slatkog
dečkiča

...
=D

ne wolimblabla
banane
dwolične ljude
swe one što misle
da je njima najgore
u žiwotu

dosadnjake
i školu narawno
...

i j0š 0 meni..

Credits.
DO NOT REMOVE.

prilagodila: Mala Curica
Designer: x
Basecodes: x
Images: x


utorak, 05.05.2009.

Tužna sam..zbog drugih..

Tužna sam u zadnje vrijeme..Tu svoju tugu nastojim pretvoriti u zaposlenost..Trudim se biti bolja u školi,napredovati s klavirom (ako nisam rekla idem na sviranje klavira)..I sad ta moja tuga uzrokovana je tugom drugih ljudi.Naime baš sam prije koju minuticu čitala jedan blog..Cura je bila tužna zbog dečka i počela se rezat..To je zaista tužno..Zaista tužno.Žao mi je tih ljudi.Ja sam njena vršnjakinja i stvarno me rastužuje to što netko poput nje tko ima tako puno stvari u životu za veseliti se..radi..stvari takve vrste..Zbog toga sam tužna..Tužna sam i zbog samoubojstava djece..Zašto se to događa..??Plaši me pomiso da bi netko od mojih prijatelja to mogao učiniti?Ah,ne želim vas zamarat tako teškim temam ali želim da ako pomišljate da učinite nešto poput rezanja ili nešto čime bi nanjeli bol sebi..RAZMISLITE JOŠ JEDNOM!vaši prijatelji,obitelj..svi bi bili tužni..Kao i ja..Pliz nemojte rditi takve stvari..Bye..Be happy,Peace!

05.05.2009. u 20:12 • 14 KomentaraPrint#