www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

La ViE DeVaNt NoUs

nedjelja, 07.05.2006.

I need your lovin*


Go my girlsthumbup

Hei!party
Subota sucks! Bilo je predosadno…bar meni!yes
Prvo smo bile kod s., ja , t. i v., i onda smo došle oko 9 u grad i našle se sa d...
Bile gore u passageu, nikog tamo…a ni dole…strašno boring! Onda smo šetale I pile malo ..niš posebno..otpratile tashic hhmmmm….ugl. brzo se ona vratila – nezadovoljna, mizzz da je bolje tako! Je!thumbup
D. mi je happy skroz..i ja sam onda zbog nje!!!jako mi je dragooooo.....
Hehe..that’s all!wink

Pozzzzmahwave

Kvatro ekonomistice…(x.p.m.j.)smokin
Tashi,Veri, Seni, curke moe..bit će bolje..!cerek
Dunjici…draago mi je zbog jučer!!!!cerekcerekcerek
Komšiji...ti kao imaš 18?! Aha...heheh...lolsmijeh
Bratichu...no..ne cugam ja kao seka...hehhe... a ti pazi šta radiš!!!dead
Teni….dugaarice??lolchina…nut
Juki….budi dobar..pa’š smjet van! Šta će nam **** bez tebe?! ...rolleyes
Slippyu....ma šta ima?!cool
Mary...big kisss!kiss


Tolko’ od mene…kizzzkiss


"…..change your heart, look around you….
I need your lovin' like the sunshine.
Everybody's got to learn sometime
Everybody's got to learn sometime.
1 2 3 4!"kiss


pinkichzujo

- 14:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #