www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

La ViE DeVaNt NoUs

srijeda, 03.05.2006.

My Life For Aiur

En Taro, Adun!

...eo sad sam malo pokušala zaspat i naišla je na tv-u ona glupa nebulozna reklama
za Perwoll....ma koji užas, e.....našle se 2 prijateljice nakon mnogo
vremena i baš one sad pričaju kako peru haljine svoje...pa majku mu....

...eto neću više o Fezu ništa pisati, happy now??
"i bolje da se ne vidimo više, jer shvatili bi tad u isti čas
da sve je ovo, sve je ovo moglo da prođe i bez nas...."
a ja glupača...

i da, HP - Ne volim te
..ne volim te, nit sam te ikad volio,
na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
bio sam mlad i totalno zagorio
tako je valjda sve to krenulo....
++naj zakon pjesma++
i samo da kažem still have some feelings and some doubts about HIM....soad - question....
and the wound on the hand is still here, and the wound on the heart too...

i tak...eto....sad sam shvatila koliko mi se gadi Steve Urkel...bljakec...

i tak...

eto. neznam zašto sam pisala ovaj post....neznam zbilja...=)

eto. i slika još....infested kerrigan..fakat najzajebaniji lik u starcraftu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i da, dugo nisam igrala blood omen, al eto slika i citat: you must keep your friends close, raziel, and your enemies EVEN CLOSER...(kain govori razielu al mislim da je to iz soulreaver...)
ugl danas me jedna osoba podsjetila na to...

i još jedan: You should have never betrayed me. You could have been my queen. Now...you have left me alone. (umah je izdala kaina sarafan's lordovim vojnicima...prestrašno.)

From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

i još jedan jako dobar, taj je mislim iz soulreaver ili defiance nisam sigurna...

Kain: I always was considered heartless

i još jedan:
Turel: No... No more questions... No more worship. Time to run, time to scream, time to die...


eto...dosta od mene...

pozzz svima, kiss afroman.


- 16:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #