www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

La ViE DeVaNt NoUs

utorak, 02.05.2006.

...maj..maj...maj...

Maj....ah...
Išla sam naravno spavat na sopot. Smjestili smo se tamo kod onog drveća...
I naravno da smo imali problema sa sastavljanjem onog šatora...issss...a dobro.
I poslije smo se grijali uz vatru i pjevali ustaške pjesme.
Sučo je, naime, došao u vojničkom odjelu as Ante Gotovina.....=)
Onda su oko 3-4 počei dolaziti ljudi polako, bilo je super...
Onda su došle i moje devojke MArta i Ceca, pa smo otišle s Ani..
POzz svima dosad navedenima...

I tak. I ja i Ana smo zaključile da je Stella najbolje pivo, al samo uz čips.
KOji smo mi kreteni e.
=)
I da, upoznala sam jednu jako kul pankericu, pozzzzzzz =)
Kući sam došla oko 5,6......pa mi je poslije bilo bezgranično loše pa sam zaspala i spavala
- do sad. isss...a sad je 12:24, utorak, 2.svibanj.
Hihihi....=)
I eto...
Idem igrati Ogame, da napomenem da sam pala svuda naravno.

Eto.
POzdrav cijelom bivšem 8.a šmrc.....pozz Ceci, Aniti & Co., i ostalima....poz dečkima koje
srela jučer. poseban mojoj staroj ljubavi....
fate fell short this time
your smile fades in the summer
place your hand in mine
i'll leave when i wanna...

blink 182 - feeling this

Eto...kisss svima......tena=)

- 12:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #