www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

La ViE DeVaNt NoUs

petak, 21.04.2006.

fast...so fast....!!!

neka sam neispavana danas....uh...thumbup
provela sam cijeli dan u frizerskom!a inače nevidi se neka promjena na mojoj glavi.bang. al zato na seninoj bum tras...skroz ludo.!!!!kaj ne??uhuhu... sprdam se..ivana i ja smo se šetale parkom od 2 do 3, dok nam je nesika bila u frizskom..ble...jadna...a mi se fino napapale sadojeda i prošetale parkićom..i onda moa friz..ma nikaj posebno, ista je kao prije.nevolim ja neke extra promjene..da ,.heheh..i došla ćiku oko 5! i onda sam mamiti pomagala neš oko kolača, pogledala seriju, i učila... evo i sad malo učim...štaš mora se!!! i sad razmišljam kako mi je dan preeeeeebrzo prošao.ludilo...!!!al zato sutra neće...sve sam si lijepo isplanirala čini mi se dugoooo...al samo da to tako savršeno ispadne kao što je na papiru..rolleyes.
još za grad nije sve riješeno...vidit ćemo to još...sve će biti o.k.e...jep...dosta...jel??'
pinkich šalje pusice svima...***kiss


ei presuper mi je pjesma....cute=)()(cerek
....Jer sve sto prodje sve sto jednom prodje kao po kazni uvek vraca se a kad se vrati, jednom kad se vrati dodje da prodje i opet secas se ......... I bolje da se ne vidimo nikad ne zivimo u istom vremenu ja imam prošlost, ti imas budućnost snovi su izmedju I bolje da se ne vidimo vise jer shvatili bi tad u isti cas da sve je ovo, sve je ovo moglo da prodje i bez nas.....Jer sve sto prodje sve sto jednom prodje kao po kazni uvek vraca se a kad se vrati, jednom kad se vrati dodje da prodje i opet secas se ......
pinkich....

- 23:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #