www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

La ViE DeVaNt NoUs

srijeda, 19.04.2006.

Jesus Ogame

Naslov - ne pitajte kak sam smislila.

Ovak. Jutros me probudio lude sedamdesete sa svojim porukama i taman kad
se smirio me Martina nazvala, i kad sam s njom završila me zvala Maja, pa sam otišla van
da nas 2 kupimo Aniti starke za rođendan. Kupile smo joj crne, i za njih zavezale zelene i crne
balone s helijem. E, prezakon.
Onda sam išla kući pa mi se nije dalo učit i ošla sam van Juka i Fia su bili u parku...
Pa kući...
I sad sam na netu.
Malo sam se zakačila sa 70-tima al neka. Briga me.

Eto...
Aniii sretan rođoš. Valjda su ti dobre starke.

Eto. POzz svima.
I poruka osobama - stop shit. thank u.

- 19:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #