www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

La ViE DeVaNt NoUs

srijeda, 19.04.2006.

Again rain…


Why??'a opet…mrzim kišu…….zaš pada stalno..???uuuu!!!!
Evo mene…pospana cijeli dan i živčana sam…jako.!
Ma glupa sam … danas ni neznam šta bi radila…nnemoš ni izać van kad je glpa kiša… sigurno ću cijeli dan visit na telefonu i na netu… al moram i učit malo…
U subotu je ani rođ. I valjda kod nje kući prvo cugamo pa onda u grad… pah… a meni još u ned pričest…onak cijeli dan gosti..da pukneš..
Ovih dana je bilo super….u pon je seni spavala kod mene pa smo šetale navečer…hmm…bilo oke….(ccc)…i onda nismo zaspale do 1 pol dva…hehe…ma teška sprdnja…
Uglavnom da ne dužim…danas je grozan dan…neam ideja šta bi radila uopće….al najbolje da učim,.jel??

pozzzz svima...

pinkich

- 13:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #