srijeda, 25.02.2009.

korizma

Evo,počinje korizma.
Danas je čista srida, ili pepelnica. Crkva preporuča post. A mi to u svojim glavama prevedemo u „riblji dan“ i udri po ribi.
Riba je životinja, doduše morska ili riječna, ali ipak je životinja i ja u tome uopće ne vidim nikakvog smisla ni logike, pa ni pokore. Jedino što od ribe malo prije ogladniš, ali opet mi to nadoknadimo s raznim prilozima, i mi svi veliki vjernici i katolici.
Čak se mnogi u doba korizme odričemo cigareta, čokolade, slatkiša, mesa, ribe i ne znam čega sve ne, a ja se pitam kome smo mi šta s time dokazali i šta smo uopće postigli ili htjeli postići? A pogotovo ako nakon korizme nastvimo kao prije.
Po meni bi vrijeme korizme bilo kvalitetno kada bismo pokušali život po Isusu. Barem u nekim osnovnim crtama života koje smo vremenom izgubili i zaboravili, a to su npr.iskrenost prema sebi i drugima, tolerancija prema različitostima, bilo bi dobro da ne padamo toliko pod utjecaj medija, marketinga i društava koje nam nameće određene standarde i stil života a u cilju što veće potrošnje……
Bilo bi zgodno odreći se televizije i interneta,a možda čak i mobitela, možda bismo tada bili više okrenuti međusobnoj osobnoj komunikaciji, a možda bi se i češće svađali……..valjalo bi probat
Također bi valjalo ne kupiti ni jedu krpicu za obući se, jer nam u ormare više ne stane...........
A bilo bi lijepo od nas kada bi………………(a vi nastavite!)


(11:49) komentari(15) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.