nedjelja, 28.10.2007.

Podočnjaci moji II

Tražili ste - pogledajte !
Nisam baš imala namjeru objavljivati svoje slike na blogu, ali, tko vam može odolit kad ste pitali?
Žao mi je što nemam slike iz studia Gorica (one s bijelom kapicom kao Crvenkapicina baka!), ali imam bar nakon tretmana...Moram vam priznati da ću se ponovno uputit kod nje, jer je opremljena najmodernijim (najviše) laserskim aparatima - nema šta nema!!(a svima nama zapravo smetaju neke sitnice na nama samima, koliko god mi to htjeli ili ne htjeli priznati!). I možemo mi to zanemarivati dok smo mladi, al kad nas uhvate neke godinice, stvari dobivaju na ozbiljnosti! Kako vam sve Gorica može pomoći, možete vidjeti i na ovom linku Gorica

u rukama maje gašpić u le meridian hotelu lav
maja gašpić i ja u le meridian hotelu lav

make up kod maje gašpić
make up kod maje gašpić

make up by maja



(07:54) komentari(13) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.