Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto o meni:


Free Music

Free Music



Free Music

..oD 27.06.2007....da.dayes
Free Web Counter
Free Web Counter


Create your own message at BlingyBlob.com




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



-ja: Matea thumbup
-škola... 2.c-opća gim...
-opis mene:smeđa kovrčava kosa(jolim
je),smeđe oči,53kg,167cm(jesam zgodna?!)
-ja u 3 riječi: otkačena,zabava & volim se smijati...
-naj frendice: ana,višnja,vlatka,bika,tea,
lela,ivona,kiki.....
-naj prijatelji:perić,andy,pišta,ogi,prki,
beck,arijan,dado,aki...
-naj predmet:šmnj..takvo što više ne postoji..aje..glazbeni=)!
-naj muška osoba: ne postoji takav!
-naj žen. osobe:moje 3 najbolje frendice
-hobi: rolanje,rješavanje nekih testova s frendicama,čavrljanje,dopisivanje,ples...!
-navijam za: DINAMO!
-4 naj riječi: fakat,guba,strašno & cool!namcor
-naj filmovi: pirati s kariba 1,2,3,step up, vrag nosi pradu, mr. bean na praznicima,gimnazijalci,
noć vještica,zamka za roditelje,dick,
sam u kući 1,2,3,4, vragolan u pelenama,put do zrelosti,
blizanke, ispod površine,honey,plešimo
zajedno,punom snagom cure,samo ne tu,moj dečko...
-naj serija: tree hill,o.c.,kuća na plaži,šaptačica duhovima,anin dvostruki život,ljubav u zaleđu=)
-naj glumac/ica:johnny depp, sean patrick thomas,chad
michael murray,jesse mccartney,adam brody,channing tatum,harrison ford... julia roberts,
sandra bullock,hillary duff,drew barrymore,cameron
diaz,christen dans & julia stiles.
-naj pjevač/ica:shakira,akon,...
-the best grupe: rhcp,simple plan,the bep,pcd,prljavci...
-naj sportaš: mario ančić & ronaldinho!
-naj sportašica: janica kostelić...!
-naj boja:žuta,crna,narančasta & plava!
-naj grad: Osijek,New York i Pariz!
-najviše obožavam:svoju malu slatku seku
ivu,kad ona stane pričat onako malena to
je smiješno za poludit.......
-naj životinja: pas & dupini...
-što volim čitat? OK!,TEEN!, knjige od stajna i
sve krimiće,al dobre
-naj citat:samo se za jedno živi a to je...ljubav!
-naj vic........otkopčan ti šlic. lud


CiTaT pO kOjEm ŽiViM:
burninmad
"Čini sve što ti srce kaže,
živi prema izreci da je
samo nebo granica!"



ZALJUBLJANA SAM....:cerek
...u jednog slatkog Marijana cerek

...sup3r slika-donja...

Naj vicevi:



RAZLIKA...namcor
koja je razlika između vile i vještice?
5 bodina braka...


SAFE SEx...smijeh
Kresnula se plavuša s tipom.Poslije ga
pita uplašeno:
-Jao,jesi li koristio prezervativ?
-Nisam!
-A,imaš li sidu?
-Nemam.
-Uh,dobro da ne dobijem opet!


UDAVAČA...puknucu
-Kojih 70 stvari treba znati svaka žena?
-Kuhati i 69!


STARIJI...lud
Pita baba unuka:
-Jel sinko,kako se zove onaj nijemac što nam
krije stvari po kući?
-Aizheimer, baba alzhemeir...


IGRICE...blabla
-Znate li koja je najomiljenija igrica na računalu
kod narkomana?
NeeD fOr SPEED!


LJUBAVNI...cerek
Dolazi Mujo, sav razbijen, kući.
Dočeka ga Fata: e,moj Mujo, ne volim
ja tebe kad si pijan...
Mujo će:a šta ti bolan misliš da ja tebe volim
kad sam trijezan?


KONDOMI...zaliven
Razgovaraju dva kondoma.
Prvi: počeo sam stvarno razmišljat o djeci...
Drugi: e,stari ti si stvarno puko!


JAPANAC I BOSANAC...hrvatska
Pričaju japanac i mujo što im je najvažnije u životu...
Kaže japanac: meni je prvo moja zemlja,drugo mi je moj
posao, a treće moja obitelj...
A mujo kaže: kod mene nije tako nego naopako:prvo mi je
moja obitelj,onda posao a Japan mi je tek na trećem mjestu.


IZBJEGLICE...blablazijev
Umro Slobo i dođe on Sv.Petru pred vrata Raja.
Lupa ko blesav po vratima i pita ga Sv.Petar:
-Što ti radiš ovdje?
Veli mu Slobo: -hoću u Raj!
Veli Sv.Petar: -marš,goni se ti lijepo u pakao! - i zalupi
vratima.
Za desetak dana, lupa neko ko lud na vrata Raja,hoće provaliti
kroz njih.Otvara Sv.Petar vrata,ugleda 14 vragova i pita ih:
-što vi radite ovdje?
-izbjeglice, - odgovara jedan među njima!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...potok teče tok-tok..
..ja vas ljubim
CMOK-cmok!!!


...od kolijevke pa do groba naljepše je đačko doba!!!

...ovaj cmok ide mojim legicam@..cerekcerek
...a ovo ...he-he...ne znam



...kao stvoreni jedno za drugo...cerek

....ko zna možda i jesu!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...j@...forač...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerek(= j@ $ v!šnj@ =)cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cereklud(;smijeh j@ $ @nčy =kolekcija smijeh;)ludcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
thumbupj@ $ !v0nč@l0 =)nut

*kissm03 ljub@vi nalj3pš3cerek*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerekadam brodycerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kiss...č3d0nj@ m0j...kisscerek
n3 zn@š di mi j3 lj3pš!=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
,
*cereklud johhny depp cereklud*

naj pjesme:


ponovo, material girls, pile, show (hey oh), one day, perfect world,
Welcome to my life ,prijateljice, unfaithful, goodbye my lover, ugly,tree hill,
maneater, nikotin, wild dance,
Smack that, step up = pjesme iz filma, la tortura, hips don't lie, don't bother,
Golubice bijela, preboli me, deja vu, i had the time of my life, 1 razlog,
Prava ljubav, najbolja glumica, na pola, otrov, tvoja bivša, robot, bubreg, sedam
Grijeha, pon the replay, dani california, tell me baby, push the button, ledena,
Wake me up when september ends, american idiot, buttons, shadow, wings of butterfly ,
Lose control, don't cha, number one, you beautiful, s.o.s., stupid girls, boyfriend,
He wasn't, red dress, so sick, sorry, shorty like mine, patriša, hajde da se mazimo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Create your own message at BlingyBlob.com

......linkovi...

wavethumbupsmokinbangcoolcoolkisswinkyesnutthumbupmouthwash thumbupgreedynutmadcool



moi piplovi dragički...yes
wrijedno moih komm i očiju moih..wink
i ja samo njima šaljem pusek i poZz u paketu=)kiss
i nikom više. =))))thumbup


čOkOl@d@ $ k@K@O =)))burninmad=ja i tajčy...btw. idi pa vidi i ostavi koji komm.
mi$$ m3rt!k@ =)cerek= swatkica moj;ma marijica moa; najveća ljubav od svih, najviše ju woljam,nas dvje smo dvje kovrčice u paketu=) i mi se lolimo...sam još da se upoznamo i problem rješen =)))
cUrlY eV!L =)))cerek=moa bubav, ja i ona se kommamo već godinu-ipo, najduže od svih i stvarno mi je srcu prirasla...super blog,a vlasnica još bolja=)))
S@nJ!Li moJ =)lud=dragički moj mai saki; opičena koka...hahah...ide u 2.b, ma woljam ja nju puno i ona mene uvijek komm...i ja nju....i mi smo coolne-kak kaže sanja!=)
K!K@ ;)thumbup=tek ju upoznajem na blogecu=) al čini mi se kao jedna forček simpatična cuica koa piše jakooo zanimljive postove....woljam ju puno.svakako swratite=)
t@JčI ;)party= sjedile smo zajedno neko vrijeme...i super je ona...koka jedna plawa..i imademo nas dvje blog i mi smo ludače kakvih nema, jeltakoc?!ev joj pusek sad na..=)
~˘^°°k@Ta °°^ˇ =)smijeh=jako draga cuica, dobra vam je ona; ona jako bepi blogec i swikice imati i ja nju woljam punoooo...btw. ide u 2.a,i sanjicina best frendica=)))
s@N3La :)zujo=super cuica, i nju znadem,ide s katom u razred=))) ona jako pametna biti,jako,jako....i woljam ju punooo. =)))
¨°°^^~@Nt0n3La ~^^°°¨kiss= nellica mai; swatka cuica iz 2.b, super je ona...ima bepi blogec i kad je vrijedna onda ona meni ostavi punooo komm i ja biti hepili=)pusek vekili njoj=)))
(= !d3@Ln0l0sH@pl@w0jka =)wink=bepi curičak moj mai=) tajčina best sestrična...i ja ju woljam punooo=)
z3L3 ;)smokin= ide s mnom u razred; opičena koka...al baš ne piše postove=))ma da čem joj pusek jedan...etogac.
jUk!Č iW@nIč blabla= iwanica mai opičeni bez dlake na jeziku=) tako trea iwanček; isto ide s mnom u raz.,ima dečeca,simpa cuica i poZz ju punooo=)
mt3jUs T0lJuS =)))bang=luđak iz mog razreda, šmnj...
joj,kakve on ima prowale...inače matejus toljus,hm...to je on izmislio svoe umjetničko ime na prezentaciji iz povijesti...ma..=)
D0r@ ;)yes= zabavna cuica-upoznah ju na sanjinom ročkastu i ona d best pjeva karaoke...i ja nju puno poZz i woljam=)
!w0nČ3k=)))))wave=doraaa cuica, swatka mai; vidjeh je u megu (pa-pa), ide u građu i simppek je=)
b.i.t.c.h.e.sheadbang= 4 forček cuice,jedna dijanče ide sa mnom u raz. i uvijek ostavi jedan dugiii komm.btw. sad je plawušica i ja to hočem vidjet=)pusek njima=)
pL@WA m0Rb!dNaeek= jako fora biti ona; ide u mou bivšu školu btw. taman ju je završila=) bila na koncertu od rhcp, i ja nju puno pusek=)
n.u.n.inut= nika,uršula,nika $ ivana=) četri z a k o n cure,koje mi uvijek ostave punoo komm i ja njih puno woljam i uvijek čem. pusek veliki za moe cuice=)
(; t0čKic@ =)naughty=ja jako woljam taj točččkačččkasti blogec koi jako toččččkačččsti biti=)))
nitko ne umire kao djevac,jer život jebe svakoga =)rofl= z a k o n=jednom rječju! uwijek mi ostavi puno komm i sad čem joj jedan pusek poslat=)
p3p3lJugA s3 Ud@La rAd! l0V3cool= jako dorrrra curičak i uwijek komm.i sad čem joj pusek dat=)etogac.
munjenedead= tina, monika i tea =suppppppper,suppppper curičke i suppppper postovi,ma sve je ssssuuuppppper=)zanima vas kakav je njihov život,swratite=)
luđakinjalud=zar i luđaci pišu blogove?!
šmnj... nešto tu ne štima, svakako provjerite=)jer ova luđakinja je drugačija od drugih.
(= 0Pt!m!sT!c D3j@ =)wink=samo riječi hvale = vrijedi swratit=)
...just smile...rolleyes=zavirite u svijet nelle i njezinih frendova...cura ide u klasičnu i totalno je simpa=)
ema $ petra $ nela thumbup=simpatične cuice, ja uwijek njih komm i puno ih woljam. i one mene komm i super su...posjetite ih. =)))
govno-vitaminyes=zar nije dovoljan naziw?!
s3ndymouthwash= kul cura piše kul postove; ivončekina frendica koja isto ide u građu. super je=)))
*samo twoja mala*greedy=suuuuper curičak, ja nju uvijek punooo savjetujem i uvjek čem. i ja woljam njezin blogec i nju.=)
g a r a v u š akiss=jako zanimljivi postovi i super vlasnica = g e n i j a l a n blogec=))))
bez ljubavi ne mogu (one)party=pogledajte kak je to u ljubavi... curke su pre-pre-pre zaljubljene,a postovi još više=)sve u svemu = very good=)
hanasmijeh=simpa cura, btw. idi pa vidi=)
l a r i s i c apuknucu=tajina komšinica i zanimljiva grlsica=) swratek kod nje=)
dAR!J@ =)))zaliven=bepi curičak kojeg upoznah na sanjinu ročkasu=)
***LuC!j@***zujo=zanimljiva curica koja uwjek vrača komm, dorooo samo nekad ne-pssssst=)
dAj sI OdUšKa ! P0Vr3M3N0 uČ!N! N3Ku Glup0St=)namcor= super grafit, još bolji postovi a najbolja je ipak cuica=)
°ˇ~štreberica nellica~ˇ°mad= (=z a k o n=)
unikat na djelu=)rolleyes=idi i uvjeri se =) ma kulara živa=)
*****vrag s licem anđela*****rofl=waaaaaaaaaaaa...kuj=)puno zanimljivosti na jednom mjestu...
~ˇˇ^^˘˘°°˛˛m@+3@˛˛°°˘˘^^ˇˇ~thumbup= moa imenjakinja i btw. šećer na kraju ove pre-pre dugačke liste; tek ju počeh čitat, ali sve u svemu great=)

to biti moi ljudofi.i točka.mah



kak me okolina zovesmijeh:matea,kizzy,mateica,
matejček,sine,zlato,tejo,teja,ver@kruz,pipili moj,tučeno vrhnje iz bratislave.smijeh

i ja čem si takve kupit.waljd.

*AKO SE PRIJE SPAVANJA OBRIJEŠ SJEKIROM SPAVAĆEŠ KA ZAKLAN*bang

....MOJE FRENDIeeeeeeeeee......


... AnA
-moja best frendica
zabavna,domišljata,kuL,luda,pametna
-ima super zurku((trenutno obojenu u ljubičasto))
-trenira košarku (već 5 god.)))
-voli gledati simpsone i sve živo i neživo..
-visoka,zgodna i supika...
-zaljubljena u jednog čiku(((he-he)))
-obožava čelave dečke...
-ponekad me zna naljutit(((kao i ja nju)))
-uvijek spremna pomoci.../tako treba ana
-neostvarena želja:naučit svirati trubu
-škola:opća gimnazija
-pripada sporazumu "majstor grga"
-inače je majstor2...



...VlAtKa
-moja best frendica
super je, ZabaVna,kuL,pametna
-break dancerica...
-sviđaju joj se dvojica
-obožava Chada i 50CenTA
-voli gledati sve i svašta...mene!!!
-uvijek spremna pomoci
-ima mal previše bratića,sestrična...
-ima psa ..kojeg više nema..jadnik
-neostvarena želja:naučit svirat bubnjeve
-škola:isusovačka klasična gimnazija
-pripada sporazumu "majstor grga"
-inače je majstor3




...ViŠnJa

-moja best frendica
zabavna,kuL,super,dobra,pametna
-ima dobre savjete(((oko dečkiju)))
-uvijek spremna pomoci
-visoka,mršava,zgodna,plava
-ne propušta gledati "ljubav u zaleđu"
-svira klavir ((ide u glazbenu šk.)
-obožava mace

-ludo zaljubljena u jednog dečka((ima dobru zurku))
-uvijek me pita "jel se ljutiš"...
-škola:opca gimnazija
-pripada sporazumu "majstor grga"
(kojeg smo us4 osnovale)))
-inače je majstor4


,,,pRiJaTeLjStVo i LjUbAv LiJePe Su RijEčI,
aL' dObRa pRiJaTeLJa tEšKo Je StEćI.
zAtO RuKu mOžEš dATi SvIMa, A
sRcE sAmO IsKrEnImA!!! ...





...fOr AnU:

....
KaD IgRaŠ kOšArKu vIčI: KOŠ,koš!!!
kAd Te DeČkO lJUbI ViČi: još,JOŠ!!!!



..SUp3r-sUP3r...

Legenda o životu...
Kad poželiš plakati ti se nasmij..
i kad osijetiš da se lomiš,pogledaj visoko...
i kad vidiš da život odlazi stavi ga na kocku...
i kad ljubav polako odlazi pusti je da ide ...
život te nikada neće maziti, ne dopusti da budeš kukavica,
ne dopusti da kažu da si bila samo lutka ,jer bi to
bilo kao da se nikad nisi rodila...
digni glavu visoko,nasmij se tuzi, što god te u
životu čeka budi svoja;
samo tako ćeš postati čovjek!!!


Neuspijeh nije ako nesto ucinite pogresno,
vec ako ni ne pokusate."


*aKo iKaDa dOžiViŠ pOrAz,
Ne dOpUsTi dA u TvOm oKu zAbLiStaJu sUzE,
jEr LjuDi su ZLoBNi i Na RuŠeVinAmA tVojE sRećE,
sAgRaDit Će SpOMeNiK sVoJoj PoBjeDi..
..sToGa, Ne dAj sE ;))...thumbup


LJUBAV JE SLIJEPA, ZATO SE ZALJUBLJENI PIPAJU...
LJUBAV JE JEDINA STVAR KOJA SE MNOŽI KADA SE DIJELI!
PRAVILA MORAŠ NAUČITI DA BI IH MOGAO KRŠITI...

"Život se mora živjeti unaprijed, no može se razumjeti samo unatrag."
"Obilježje malih duhova je prezirati ono što ne razumiju."
"Uopće nije istina da naučnik slijedi istinu, ona slijedi njega." "Savršena je ljubav ona koja nas čini nesretnima." S novcem si zmaj, bez novca crv.
Bolje je da ti zavide, nego da te sažaljevaju."


...ljubav ne gleda očima nego dušom...
zato je i krilati amor na slikama slijep...

...zašto za sve lijepo moram reći:"BILO JE?"

yesNaDa j3 sAn bUdnIhyes
...some dance to remember..
..some dance to forget...

cerek...ž3nsko src3 j3 dubok oc3an tajni..cerek.
burninmadnajteže je voljeti nekog a biti svjestan da ti nikad neće pripadatiburninmad
cooltko gleda samo očima vidjet će prazninu.cool

zašto plakati zbog jedne obične riječi on?
čovjek najviše misli na onog koga želi zaboraviti
ne lijte nove suze nad starim bolima
sve mi možete uzeti,samo mi ostavite snove


smijehj@ $ t@jč!:smijeh:
... ... ...
..FORA USTAŠCA..




...Moja dudica...

...baš je saka...
eekčovjek samo srcem dobro vidi,
bitno je očima nevidljivo
eek


..kaži yes,y3s...

..malo istine,molim...









volim i ovo...





...zakon oko...


swatko swađe...

*BOŽO JE POLA SATA PRIJE SMRTI JOŠ BIO ŽIV*thumbup

*ŽIVI U NADI I SVRŠIT ĆEŠ U NJOJ! !!*naughty

*NEMAŠ ŠANSU, ISKORISTI JE!*nut

*BOLJE SEDAM PUTA SA SNJEGULJICOM, NEGO JEDNOM SA SEDAM PATULJAKA*party

*MUŠKARCI IMAJU PROBLEM ZA SVAKO RJEŠENJE.*bang

*ZA STIDNU DLAKU JE FALILO.*lud

*MAMA DAJ PARA ZA ABORTUS*wink

to biti moa ljubav i ich.da.da=)

*NAJBOLJA JE EVINA SARDINA-ADAM*cerek

*RADI OD OTVARANJA DO ZATVARANJA*lud

*NE GAZITE TRAVU,PUŠITE JE!*smokin


PISMO SRCU...
Pišem pismo srcu svome,
žao mi je što nisam znala bolje.
Oprosti mi srce moje,
što sada krvare rane tvoje...
Ne ljuti se na me srce moje,
proći će patnje tvoje...
Oprosti meni srce maleno,
što sam urezala ime njegovo,
ne ljuti se srce slomljeno
što peče ime ponosno...
Oprosti njemu srce poraženo,
on ne zna što je propušteno.
Žao mi je srce rasplakano,
što je njegovo ime ukaljano...
Patnju ti je nanio,
ponos ti je slomio,
nas je povrijedio...
Nije znao cijenit ljubav danu,
onu predanu na srebrnom pladnju.
Iskoristio nas je jedan varalica,
lažljivac s puno lica...
Voli je moje tijelo,
ali ne i tebe tako malo, a vrelo...
Gledao nas je samo izvana,
samo pogledom praznim, poput zraka,
iskoristio je naklonost moju
i pogodio najbolniju točku...
...tvoju...



lude slike..........lol..
...hej,vidi lol








....baš je sladak...uuu!!!

...moj lega..lud

...po prirodi je lud-da ga se nebi uplašili!!!

..još jedan-a štaš' kad ih volim?!

...helo...ja sam cica-mica i točka!

..ja lav njega..aha

..ja sam za ples...a ti???
..i ja..


..riječi nisu potrebne!!!hrvatskahrvatska
...ma šta je sad ovo???..skakavac jedan!


...svima nam poznata mona liza na malo slikovitiji način!!!
..naj-cool slikica::::


...čiko puca od ljubavi!!!


...ženska koju teodoro...







KKinky
IInsane
ZZonked
ZZonked
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MMysterious
AAdventurous
TTender
EExtreme
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








srijeda, 25.07.2007.

...hehhe...ljubio zeko zečicu na panju...pa začica ostala (ni manje ni više, diš gore neg::))) u drugom stanju...a jadna...šmrcek=(

smijehewogac. ja opet uspjela dogurat do tipkovnice s nowim štiwom, naravno radi moih dragički koi me čitaju.yes

Težak je život po owakoj vrućini, znate?!eek..doroo je kad imaš neko osvježenje u dvorištu pr.bazen ko jawink, pa možeš uskočit kad poželišyes, osim onih nodana u mjesecu. šmnj. meni se upravo sad događaju ti dani, taman kad su vrućine nepodnošljive. Al aje..waljd ću izdržat nekak.rolleyes

eeeee...znam da većina vas nije čitala moe štiwo od prošlog posta ili ti o moim besticamaburninmad, al et teakiss se žalila da sam o njoj najmanje lijepo napisalano, a to nije istina. Tea je supika i ja sam tako i napisala, al ne ljuti se ona za to.cerek
heh...u subotu bijah njen roćkas pa nas izvela do grada...šmnj. prwo smo se prošetale promenadomthumbup, pa otišle po slambošnjami, pa u tvrđu:smijeh:, u matriksparty, pa u dicko:blabla:, pa kod teenjami...tam smo papale čipseve (njami) i tortu. Došla kuć jako kasnonut.da.da lijepo bilo. Sad u petak :cerek:"osječka-ljetna-noć-mladih":cerek: pa odoš ja opet. Nastupa CRVENA JABUKAheadbang, od kojih ne znam ni jednu pjesmu,al ajd...ide se.-bitno je to:party:. U šestom mjesecu je nastupala sEvEsmijeh a u 8.mj sam čula da ŽaK. (D m3nmah)...šiklj.

Vlatka mi odlazi u četvrtak na morewave...ode ona u ROGOZNICU na 10-12 dana s bratiće...šmnj.blago njoj=)))noOna owih dana šopingiralathumbup. I ja istothumbup, a i Višnjathumbup. A baš smo se nakupovale. Swašt smo kupile. Al ima jedna razlika,ja sam šopingirala u ZG-u, jeiiii..cerek..juuuuuupi. =)=)=)=)=)=)==)=)=)====))))))=)=)=)=)

Juče ja,seka,mama,tata išli vozit baku u Krapinske Toplicerolleyes (lokacija: udaljene 25 min brzinom 110km/h od Zg-a.:wink:))Baka odlučila otić mal na terapijesmijeh. Nije bila od 2002. I ostaje tamo 21 dan..puno,puno.burninmad
Hm..ne bi ja tamo mogla izdržat ni jedanyes a ne 21 dan. Ajme...da vi to vidite. Ajme........ajme,ajme meni.blago rečeno... k a t a s t r o f a.yes Ne možeš ni zamisliti kak je nekom tamo dok ti kod kuće patiš od izljeva dosade.bang
Tek kad tam dođeš, shvatiš kak je nekim ljudima grozno u životu i kak se oni pate dok mi uživamo.yes
Krapinske toplice su toplice za ljude koji obolijevaju na glavu, leđa ili noge...al većinom su to ljudi koji su operirali glavu...tumor,moždani,rak...ajme,g r o z n o. Jadni ljudi...kolko se napate=(((

Moa baka je operirala glavu kad je imala 33 godine a sad ima 60. Zamislite kak je njoj život bio prekrasanno. Imala je
dvje kćerke (mou mamu i tetu cerekwave) koje su tad bile tinejđerice. Moa mama je imala nekih 13-14 godi.,a teta
dvje godine mlađa. WoW...zamislite kakvo su one imale djetinjstvo s bolesnom mamom. Grozno!!!burninmad Baka je provodila mjesecima
udaljena od kuće u bolnici, a dida (koji je umro 2000.) je neprestano bio na putu. Malokad je bio kod kuće. Mama i teta
su sve morale same. Sve...mojoj baki je oduzeta cjela desna strana, jedva hoda, svakodnevene glavobolje ima, ne može ni do wc-a
bez pomoći, gubi vid, nema kosti u glavi, često pada...groznoyesyes. S godinama je to sve jače i teže. Ona meni i mami kaže: budite
sretni što niste ovakvi
. Ona mene stvarno nekad naživcira jer ja ne mogu ući u kuhinju a da ne čujem neki njezin prigovor iz dneve,
donesi mi ovo,dodaj mi ovo,pomozi mi ovo...ajme...to je nekad tak dosadno i iscrpljujuće i naporno,a ja zapravo ni ne znam kak je to kad si bespomoćan. Zamislite da tako provedete svoj život. Kad sam ja vidjela kolko ljudi ima u KRAPINSKIM TOPLICAMA.
Moa baka je s nekom ženom u sobi koja je imala moždani i izgubila pamćenje, ne zna govoriti...cjelo vrijeme sam govori: "nona,nona...
nona,nona..moa nona..." ništ drugo ne zna. Jel znate kak je to strašno za čut i vidjet?! Ja sam se uplašila te žene.
A sobe...sobe su katastrofayes. Tu ima ljudi od 10-90 god. Ima jako puno mladih koji su pali s motora i sad imaju ozljede glave i u kolicima su.
Što sam ja sve vidjela i doživela juče. To nikad prije nisam ni sanjala,a kamoli pomislila kak se neki ljudi muče da pomaknu nogu malo, da nauče neku riječ, da otvore usta, da pomaknu ruku, da se dignu s kreveta..a ja sve to mogu i nisam zadovoljna. Mislim da nitko
nije svijestan kolko je sretan napraviti najednostavniju stvar dok mu se to ne obije o glavu. EHHHHHHHH....moa baka je otišla tamo na
21 dan...prije su je primala svake godine na terapiju jer je morala i od 2002. više ne mora, al sad je htjela i morala je platit 5000kn
za tako jadan smještaj. Jedna med.sestra joj rekla : "za tolko novaca i dana stermogli odsjest u najskulji hotel."



Ah..onda nakon toga ja nagovorila tatucerek da svratimo do zg-a meni u šoping u CITY CENTAR ONEthumbup. aJme...tamo je g e n i j a l n o.
Sve na jednom mjestu.party..ja sam u jednoj trgovini bila pol sata da je moj tata popizdiosmijeh. pOLA TRGOVINA NISAM NI OBIŠLA
zbog tate i seke koja se sam dere po centru, onda smo nakon toga još svratili u ipercoop u kojem imam milijun trgovina i izašli i ošli kuć.
bye-byemah. i than...ja sam si kupila: majcu forčeklud, i kao neki brni kombinetlud..kao hlače i majca u jednom...al to če mi bit za izlaskerofl,
a danas sam si kupila forček kratke traper hlačicewink,pre.kull su. A sutra il preksutra si idem kupit sandale..jeii.cerek
Ste čuli možda na je netko reko da su zagrebčanci i zagorci ružni?! hm...ne vjerujte im....ja svakog kog sam vidjela to svi
neki lijepi, tip-top sređemi...iako ima i sportaša...ajme koi komadi..
..raj za moe okice=)=)

Anacerek mi u potnjanima i gorjanima, mal otišla na 5-6dana, al vratit će se ona u petak da idemo vanwink.
Danas cjeli dan ja i ToNkAkiss (moa sekili) jedna kod druge...ona u petak u Sarajevo u svatove i vraća se u nedjelju. Kupila si
odličnucrno-bijelu haljinu..odličnusmijeh. I ja čem takvu. Šmrc...=((( =))). jeiii.
Sad mal prije Vlatka otišla,bila ona komene. Mi se ispričale s mojom mamom (ona pre zabavna biti) i baš bilo super. O svemu smo
pričale...heh. Ženske cerekroflthumbupsmijehkiss=)=)=)=)=)

Za mou emu $ petru $ nellu : napisala sam svu ogromnu abecedu koju ću objavit u sljedećem postu.
Do tada pusek i poZz u paketu svima =)=)=)=))=)
!!! u ž i w a j t e !!!



:::: malo smijeha ::::
(=(=(=(=(= ajmo umrite od smijeha...crkavajte...hehehe...šalim se =)=)=)=)=)



PORNIĆrofl
Gledaju Haso i Huso porno film. Pita Haso Muju:
- "Diže li ti se".
- "Diže."
- "Hajde se digni i donesi nam dvije pive."

RONJENJErofl
Kaže Mujo Hasi: "Vidi Haso, Fata tek jučer naučila plivati, a danas roni već sat i pol."



... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
:::::: NaJbOlJi ČoVjEkOv PrIjAtElJ jE DrUgI čOvJEk KoJi GlEdA sVoJa PoSlA :::::smijeh

:::::: BOLJE BITI GLUP NEGO LIJEP, LJEPOTA JE PROLAZNA :::::smijeh

:::::: ž3nA mI jE pObJeGlA s NaJbOlJiM pRiJaTeLjEm. DoDuŠe, JoŠ gA NiSaM uPoZnAo :::::smijeh

:::::: žena BEZ muškarca JE isto ŠTO i RIBA bez BICIKLA :::::smijeh


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
malo sam kopala pio internetu i ev što sam pronašla. ugl. zanimljiva pitanja i još smiješnije odgovore.
al svaki post će donosit jedno pitanje i jedan odgovor. pa evo prvi..

??? zašto hrernovka nema kičmu ???
odg ::::
šmnj pitanja ----- prije je imala nešto nalik kičmi .. ali je evolucijom to nestalo. Danas postoje hrenovke na štapiću (laboratorijski stvorena kičma) jer se pokušava poništiti što je majka priroda napravila, obične hrenovke se pare (križaju) sa štapićastima.. prvi uspjeli kralježničavi potomak je stvoren u Atlanti, 2001. na WIENER sveučilištu :)
-----Hrenovka nema kičmu zato da bi je plavuša mogla popušit.

hm...wow pitanja. =)))))

;;;; ;;;; ;;;; ;;;;
???
jeste li znali ???
- da se žvakaća guma probavlja sedam godina ???

................................
ewogac sad malo bisera iz najslabije karike...............



smijeh*** Petak 13., spada u koji žanr filma? - Povijesni. ***smijeh
smijeh*** Proslavljeni Spielbergov film o velikom bijelom morskom psu ljudožderu se zove...? - Ratovi zvijezda. ***smijeh
smijeh*** John Cleese je glumio u poznatoj komediji 'Riba zvana...?' - Fish. ***smijeh
*** Najmanji dvoznamenkasti broj je...? - 99. ***smijeh
smijeh*** Od čega se pravi acedofil? - Od acetona. ***smijeh
ajme prowala...!!!!

:::::::::
" Znate taj pogled kojega Vam upućuje žena, kad ima želju za seksom. Ja također ne znam. " -Steve Martin

i za kraj jedna mudra izreka :::

" Ustrajan rad sve pobjeđuje! "
~ Aurelije

by: l0kn!ca mai-mai =)


- 01:27 - Komentari (219) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>