četvrtak, 26.01.2006.

biser koji sam doživila!!!!!

pazite sda ovo... meni ana kaže da sam ja opsjednuta kilama i da ću postati anoreksična... maislima ja anoreksična!!!!!!! ja-anoreksična????!!!!! NEMA ŠANSE!!!!!!! ja da ne jedem još 20 godina ja bi preživjela!!!!!!!! hahahaha=)))))) MISLIM STAVRNO!!!!!!

- 13:41 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

da, još da vam i opisujem blog!!!!! pa, pogledajte ga!!!!






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
voicechat.com
budalizacija.net

duckyca
josipa - nećete vjerovati napokon je napravila SVOJ blog!!!!!
profa
petra
anna
veca
gasolina_girls

ZAHVALA
hahahaha kak' to zvuči službeno!!!!! ma, nije sad to važno..... htjela sam reći....... puuuuu(....)uuno hvala veci jer mi je preuredila blog!!!!! kissssssssssssss (ova ide samo veci!!)=)))))
wave

ekipa



ja



josipa
(brbljava, smotana, tvrdoglava, smiješna, zabavna...)



ana b.
(štreberica, popustljiva...)



ina
(kreativna, štreberica, zabavna, smiješna...)



velika martina
(popustljiva, luda kad joj se luduje, brbljava kad joj se brblja...)



mala martina
(luda, smiješna...)



veca
(štreberica, totalno poštena, tvrdoglava, otvačena...)



ana k.
(mirna, tiha (samo na satu), šminkerica...)



beca
(popustljiva, mirna, zabavna...)



lucija i ivana - moje super susjede koje su inzistirale da im prezime ostane anonimno
(odgovorne, uredne, zabavne...)

biseri

Za vrijeme II svjetskog rata poginulo je 1,700,000 mrtvih.

Može biti i kriva površina, ali da je ravna.

Još jednom ću ponoviti i više neću, mada možda i hoću.

Što prije završimo, prije ćemo biti gotovi.

Tiho neka ti napiše.

Pažljivo dokopavamo amonijak.

Uzmete lončanicu za koju sigurno znate da ima korijen.

Nekoliko višestaničnih stanica

Sijalica je plava, ali se može koristiti i neki drugi zvuk.

Ribosomi su rezultat elektronskog mikroskopa

Ovu biologiju bismo precizno mogli nazvati OPĆA BIOLOGIJA.

Čupasto korijenje

Te brojke imaju sve slabiju vrijednost.

Stjecajem okolnosti, dugo je živio.

Mina se pronalazi tako što se ona prvo pronađe.

Pronađeni su mnogi pronalasci

Što sam ja ovim time željela reći?

Individualna stvar pojedinca.

Sjede pored nekog bazena i jedu ležečki.

Smanjuje se površina obradivih površina.

Svi mi imamo oči i čujemo.

Lapsus kredae

Kao dijete bio je dječak

Znak je nešto što se namjerno upotrebljava za izraz nečega

A vama se ne diže kad ja ulazim?

Prvi aerodrom je sletio 1923. godine.

Kod Rimljana je noć trajala jako dugo - do ujutro!

Sjedi tamo na mjesto i dođi odgovarati!

15000 stanovništva

Samo vi pričajte... Neću nikog da čujem!!!

Ako je lakmus u obliku plave boje...

Neka se javi 'ko je odsutan.

Iks minus pa na kvadrat

Sigurno da vjerojatno postoje neka istraživanja.

Pojedini pojedinci

U većim dubinama vode mala je količina vode.

Goya je rođen od 1746. do 1828.

U prethistorijskom dobu vršeno je razmnožavanje bez ikakvog reda.

Opomenem li te još jedanput, izbacit ću te bez opomene!

Završava se nekako nezavršeno.

Od njega zavisi hoće li dobiti jedan ili ide na popravni.
myspace

images for blogs