Katapultirana mreža zamišljenih akrobata u potrazi za smislom trka kroz trnovitu stazu životnih čuđenja...

subota, 26.07.2008.

...novi postek... :D osjećam se gro djetinjasto...

Dakle, trolek je došla na ideju da kupimo Jack Daniel's i ja sam naravno pristala...
Skupile mi pare, kupile ga i nazvale bejbe xD

Image Hosted by ImageShack.us
dakle, bejbe... :D bejbe spava

Image Hosted by ImageShack.us
bejbe i ja

Image Hosted by ImageShack.us
bejbe i trolek

Image Hosted by ImageShack.us
ja se igram hamleta xD nije lubanja al je bejbe

Image Hosted by ImageShack.us
a ona misli da je sexy

Image Hosted by ImageShack.us
ja pajkim :P

Image Hosted by ImageShack.us
i ona isto, al ja sam slađa xD egoizam -.-

Image Hosted by ImageShack.us
i nakraju, Mini... :)

I tako, popile smo pola, ostatak čuvamo za more jer ja sam optimist i trolek će doć kod mene na more. Da.

- 16:13 - ...just say something... (7) - ...you don't need this, trust me... - ...KIWI...