Odlazim....

Vi znate da sutra odlaaazimm....i ako već me ne volite obrišite suze ove...srušili ste zadnje moje snove...

ne aj sad za ozbač

idem sutra.....napokon........roflrofl

pusa svima,javim vam kak mi je bilooooooooo




kissmahkissmahkissmahkissmahcereknutnaughtythumbupsmijehkissroflmahwavemahwavemahwavemahwave


ok malo sam pretjerala wink


    26.07.2007., 22:00 || Komentari (7) || Isprintaj || ^ || #


   Vratila sam se uououo :)

Eto mene, vratila sam se s mora.....pocrnila sam, al ne onolko kolko sam željela....al ipak čist dovoljno s obzirom da sam samo 5 dana bila....cool

ja bi RADO stavila neke slike da vidite malo kak je bilo....al jbg sere ovaj imeđšek....pizda mu strinina....

enivej, ja za tjedan dana idem u prishtinu....pa vam se onda javim, nadam se da će mi bar tad htjet slike radit pasmater headbang

vidim da vas ovo dolje nije posebno zaintrigiralo hah...joj kak mi je vrućeeeee

idem žderat, boooook smijehnjamimah


    21.07.2007., 10:22 || Komentari (10) || Isprintaj || ^ || #


   L.O.V.E.

ovo sam dobila u mailu........slažem se u potpunosti.........cerekkisscerekkiss


Ljubav...što je to?
Dlanovi ti se znoje,srce ubrzano lupa,a glas ti zastaje u grlu?
TO NIJE LJUBAV,TO JE ZALJUBLJIVANJE.

Ne možeš skinuti pogled ili ruke s njega?
TO NIJE LJUBAV,TO JE POŽUDA.

Ponosna si na njega i želiš ga svima predstaviti?
TO NIJE LJUBAV,TO JE SREĆA.

Želiš ga,jer znaš da je on tu pored tebe?
TO NIJE LJUBAV,TO JE USAMLJENOST.

S njim si jer on to želi?
TO NIJE LJUBAV,TO JE SAŽALJENJE.

S njim si jer te ljubi i drži za ruku?
TO NIJE LJUBAV,TO JE NESIGUERNOST.

Srce ti poskoči čim ga vidiš?
TO NIJE LJUBAV,TO JE STRAST.

Opraštaš mu greške jer se brineš za njega?
TO NIJE LJUBAV,TO JE PRIJATELJSTVO.

Svaki dan mu govoriš da je on jedina stvar na koju misliš?
TO NIJE LJUBAV,TO JE LAŽ.

Odrekla bi se najdražih stvari radi njega?
TO NIJE LJUBAV,TO JE VELIKODUŠNOST.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kad je on tužan?
DA,TO JE LJUBAV.

Privlače te drugi,ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
DA,TO JE LJUBAV.

Prihvaćaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA,TO JE LJUBAV.

S njim si zbog te neshvatljive mješavine,boli,sreće i uživanja?
DA,TO JE LJUBAV.

Dala bi život za njega?
DA,TO JE LJUBAV.


Image Hosted by ImageShack.us


    07.07.2007., 17:44 || Komentari (12) || Isprintaj || ^ || #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.