31

ponedjeljak

prosinac

2012

Ispraćena trekerska 2012. godina!



Predobar kraj trekerske godine! Lijepo, idealno vrijeme, sunčano i hladno dočekalo je u Grdoselu više od 130 kitana i kitarinki željnih kretanja u prirodi! Nisam se baš naspavao, pa sam odlučio pustiti trekere da se sami snalaze dok se ne odmorim, ali znao sam da to nebi lijepo primili, pa sam se ustao. (Ovo je bila šala belj)

Brda i livade središnje Istre pokazali su se idealnim odabirom za treking u ovo doba godine! Drago mi je da sam vas uspio upoznati sa ovim skrivenim prirodnim ljepotama koje bi i dalje ostale skrivene da skupina entuzijasta nije odlučila pokrenuti kitu prije 4 godine, a ja prije tri da jedno kolo kite bude u Grdoselu i okolici. thumbup

Pohvale koje su mi stizale sa svih strana od superiskusnih, ali i debitanata u trekingu za odabranu stazu, organizaciju i cjelokupan doživljaj potpuno su me ispunile i sav nemali trud oko kite učinile višestruko isplaćenim! Biti će teško nadmašiti sve ovo iduće godine, ali pripreme započinju uskoro.

I humanitarni dio je ispao fantastičan. U dobrotvorne svrhe prikupljeno je 1500 kuna. Nadam se da svi nosite lijepe uspomene iz Grdosela, i da se vidimo i iduće godine! Dodajte me na fejsbuku vi s kojima sam se upoznao, ali vas neznam po imenu.

Sretna vam nova 2013 godina! wave party

P.S. Hvala i Frediju koji je već danas pokupio 4 kontrolne točke! yes

P.S.S. Hvala i Goranu i Lari na fotografijama thumbup

Slike OVDJE

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.