< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga

Moje stvarčice iz života i tak..

Moj mali emo







adopt your own virtual pet!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




A Secret Place Lyrics

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Amalkakiss
K!Xkiss
Valentinakiss
Martinakiss
Ana Marijakiss
Vampiriskiss
Martykiss
Filip

O meni

Zovem se Marija,al me više drugi zovu....hmmmm,čudno...
Imam 15 godina,greška prirode sam od 18.12.1992.godine u Zagrebu
Krepavam u Hotelijersko-Turističkoj školi u Zagrebu (1.cpartysmokin)
Po horoskopu sam Strijelac i ponosna sam na to!!!!!
Živim u Samoboru,mali grad,hmmm..baš po mom ukusu!
Slušam samo najbolje od glazbe....
Megadeth,Metallica,Nightwish,Kiss,Gotthard,
System Of A Down,Korn,Him,The Rasmus,
Edguy,Simple Plan,Billy Talent,Lordi...
Ima toga još,al..Mozak mi je na rezervi,pa...
Zalazim u Vandu i ponekad Scout....
Najviše se družim s Amalkom..Ona je zakon,obožavam ju!!!
Ostatak ćete čitat u mojim postovima..Bar se nadam..hihi
Pussa
kiss

Razno....

Moj mali emo






VOLIM:
-izlazit van s ekipompartysmokin
-svoj krevetthumbup
-mobitelgreedy
-slušat glazbupjeva

NE VOLIM:
-cajkeheadbang
-umišljene ljudemad
-Paris Hiltonzijev
-lažipuknucu

O frednovima koji mi život znače:

MARTINA:
Ovako..nju obožavam najviše na svijetu...
Cura je....E nemam riječi..
Odlična je...
I moj blog ne bi bio savršen da ne napišem nekaj o njoj
A i ona je rekla da moram pa..hihi
Poznam ju od 5 razreda i u zadnje vrijeme ne mogu
zamislit svoj život bez nje..
Kad god ju trebam ona je tu da mi pomogne
VOLIM TE MARTY!!!!!!!!!!!!
kisskisskisskiss

AMALKA:
Pa sad....Amalka je..
Odlična...
Ne poznam ju dugo,al ona zrači takvom
pozitivnošću da je to čudo!
Vjerujem joj,ali onak!
Znam da joj sve mogu reć i da o
svemu mogu pričat s njom bez ikakvog straha
Sviđa mi se to..hihihihihi
Ona je maj mader..hihihih
VOLIM TE AMALKA!!!!!!!!!
kisskisskisskiss

ANA MARIJA:
Nju ne poznam dugo...Al je fora
Svaki dan putujem s njom u školu
I ona je zapela u istoj vukojebini ko ja
I obožavam tu veliku kobilu!!!!
Zakon je..I jako mi je drago da smo zapele na
istom mjestu
VOLIM TE ANA MARIJA!!!!!!!!!!!
kisskisskisskiss

PETRA:
Moja plivačica...Možda će mi se jednog
dana dat objašnjavat zakaj ju tak zezam...
sad mi se ne da..hihi
E ona je...UH!!!!!!!!! Nemam riječi...
Zakon je...Moram priznat da sam se
uz nju nasmijela iz dna srca i duše...
Cijelo ljeto smo bile skupa i bilo nam je super
VOLIM TE PETRA!!!!!!!!!!!!!!!!!
kisskisskisskiss

TAJANA:
Tajo,Jajana....ahhh...
Ludo dijete,nema kaj...
Poznam ju od djetinstva..I zakon je...hihi
Ko i sve druge osobe s kojima se družim,onak!!!!
Luda je cura..Fakat nije normalna...Hihi
Zato si i jesmo tak dobre....
Njah-njah..
VOLIM TE TAJANA!!!!!!!!!!!!!!!!!
kisskisskisskiss



Malo slikica....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 06.03.2008.

Luda Marivona

Evo i mene napokon..hihihih!!!!sretan
Odlučila sam napisat post jer me danas Marivona iznimno usrećila pod ugostiteljstvom,cura je zakon i obožavam jukisskisskisskisskisskiss
Pisala je nekakvu priču koju jednostavno moram podjelit s vama jer je onak..LUDA!!!!!!!zujozujozujozujo

"Marivona sjedi,s njene lijeve strane je Martina,a s desne Marija. Čipčić je preko uta. Iza mene je zid. Martina me udara,a Iva Kolar sa desne strane preko puta Valentine briše stakleno posuđe. Televizor ne radi jer je nastava. A pod nastavom se ne smije gledat televizor jer je to zabranjeno. U školu se ide da se uči,a ne gleda televizor. Mama i tata stalno govore da moramo bit dobri i pristojni jer je to za naše dobro!!! Djeca stalno šaraju po klupama i stolcima,a to nije pristojno. NIKAKO!!!! Jer ni doma ne šaramo po stolu na kojem jedemo. Što se mene tiče toga se treba pridržavati jer je to opća kultura svakog stanovnika RH!!!!!
To se čak ni ne radi na havajima jer i Havajčani imaju opću kulturu. Havajčani se čak i kupaju u moru jer je to jako ljekovito za prištiće! Zato žene Havajčanke imaju jako čisto lice! Jer stalno kupaju u moru! Moja prijateljica Martina ne zna ko je lud,jer misli da su svi oko nje glupi a da je ona jedina pametna! Tako razmišljaju ljudui njene dobi! Ja stvarno ne znam zašto tvornica bilježnica proizvodi roze bilježnice?!? Jer ako ponestane bilježnica bilježnica s autićima kako će si dečki kupit bilježnicu!! U današnje ima jako puno maltretiranja i fizičkog i psihičkog. Ako neki dečko dođe u školu sa rozom bilježnicom svi će ga nazovat štreberom ili šmokljanom ili nekim drugim pogrdnim nadimkom. Čvrgat će ga,jer je kupio rozu bilježnicu! U današnje vrijeme ima jako dosadnih ljudi. Moj prijatelj Čip stalno priča većinom svašta! Jer Čip (moj prijatelj) ima jako kratku kosu i posesivno komplizni poremećaj,a to je opsesivno komšlj poremećaj. Ja mislim da mog prijatelja treba ustiti na miru! Zato jer njega zezaju da ima čipkasto donje rublje! U današnje vrijeme ljudi stavljaju postere po zidu! Moja prijateljica Martina pita da li se netko želi dobrovoljno javiti za moje lječenje! Ali ja iskreno ne znam zašto ona to pita,jer ja nisam bolesna,zar ne?! Ja sam ozbiljna osoba koja komentira današnjicu! Danas sve više ima pretilih ljudi! Npr.Ja i moj prijatelj Čip se već duže godina borimo s bulimijom!!!Stvarno nam je teško! Niko nas ne razumije...Čip dnevno pojede 3 kile bureka i popije 10 litara koka kole! Ja sam tu negdje s njim! Mi si u ogledalu potpuno sličimo! Tuljani?! Zašto oni postoje??? Zašto???? Jadni tuljani!!! Oni svi su tuljasti!!!! Moja prijateljica Marija se drži za glavu i misli si isto što i ja?? Zašto mi u školi nemamo tuljana???? Mi bi ga!!! Jakooooo.....To bi bilo krasno! Ja stvarno nemam niš inspiracije za svoju biografiju jer mislim da Martina želi da prestanem. Jer sam poznatija od nje,jer ja imam biografiju,a ona NEMA!! I ja imam više novaca jer sam pisala ovo a ona NE!!
Aj bok!
Viđamo se!
Do sutra!
Aj bok!!"

Eto to je naša Marivona danas pisala. Dobila je inspiraciju za gluposti...Ko i obično..Hihihihihih
Ako vidite neke greške u pisanju,tak je to Marivona napisala,a ja sam samo prepisala..Mora bit isto!!!
Nije normalna,obožavam ju!!!kisskisskisskisskisskisskisskisskiss¨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Do sljedećeg posta..
..Pozdrav od Kissowke!!wave



Image Hosted by ImageShack.us



Ova slikica je za Marivonu..Hihihihi



| Komentari (13) | Printaj | Luda Marivona |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.