ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

My shadows... are walkin' in front of me...

Image Hosted by ImageShack.us

... Ja sam za vas samo još jedna sjena...
... Možete me zvati Zaboravljena...
... Ja sam samo još jedna koja je propala...
... Ipak za mene nitko ne mari...
... Neka... Meni je dobro samoj!...
... Godina imam koliko želim imati... Trenutno 666...
... Ako mi je zvijer jedini prijatelj... neka... Urezano mi je to u vrat...
... Ne osjetim bol... Tako da samo još jedan moj rez ništa ne znaći...
... Neka...

Linkovi

Blog.hr
Lonac
deviantart

Image Hosted by ImageShack.us

...Music is my life...

Image Hosted by ImageShack.us









utorak, 06.03.2007.

Requiem for a dream


ZA POTPUNI DOŽIVLJAJ!- pustite

Vidim da blog nije baš slavno počeo. Tu su mi neke kurve došle srat... Ma, nedam se zamarat. Nisam tak nisko pala ko ona.
Bah!

Jučer sam kao i obićno otišla malo van. Vidjet koga ima, što se kome dogodilo o ostatak priče.
No, bio je tamo jedan tip koj mi je odmah zapeo za oko. Ponajviše njegova duuuga smeđa kosa.
Cjelu večer smo se pogledavali. Iako me nije zanimao kao dečko, jer takva sentimentalna sranja ja ne podnosim. Već sam kod njega osjetila nekakvu vibru. Čudnu... Onak... Čak bih to povezala sa onim drugim, mojim svijetom.
Kako je vrijeme odmicalo, približio mi se te smo se upoznali. Iako ja obićno nisam prijateljski raspoložena, niti volim stvarati nova prijateljstva. Ali to radim da mi nebi bilo dosadno na ovom svijetu.Image Hosted by ImageShack.us Simpatičan je. I nakon dugo vremena sam se nasmijala a da nije bilo sarkastično. Ljudi govore da je on čudan, kao ja. No ja to nisam primjetila već sam našla zajednički jezik s njime. Znaći da je valjda istina, lol.

Opet mi jučer nije bilo dobro. Valjda previše alkohola na manjak krvi. Vjerojatno...
Nije me briga za zdravlje (mislim zbog alkohola i droge).
Jer tak i tak kada čovjek umre... Umre samo tijelo a duh ode na onaj svijet.
A ovime ću taj proces samo ubrzat.
Jedva čekam da se to dogodi da kao duh mogu ić po svijetu i plašit sve koji su me nervirali ili me vrijeđali zbog toga kakva jesam. Prvo je na redu Čonda, jer se trenutno nje sjećam. Ipak nisu moji prijatelji okrutni i umišljeni ko ona da me počnu bez razloga vređat.
Čonda znaj da od dana kad ja umern nećeš više mirno spavat (nečeš uopće spavat!).

Stoga bi vjerojatno to bilo to za sad.

R.I.P. do onda!

Idem si ja malo skupljat čitatelje, lol!

- 15:20 - Komentari (23) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.