Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

It's my world, my rules, you can read or just leave...

Registriraj se!



Registriraj se!




Moj MSN, mail! Dodajte me ak hočete!
little_cherry08@hotmail.com

O MENI!!

x Mihaela
x 15 godina
x iz ZG-a
x Miha, Mihica, Purgerica, Koza, Mic-Mic, Chokoladica
x iam dečka
♥LOVE
x sebe
x Dinamo
x Zaca
x Ronalda
x HSM
x Slobodu
x net
x MSN
x OK!
x frendowe
x mice mace
x peseke
○HATE
x hajduk
x mržnju
x zlostawljanje
x kad neam kn na mobu
x umišljene
x fufice
x ananas
x školu
x učenje

Moje Stranice
♥Zanessa Croatian Forum
♥Blog s awatarima
♥HSM Croatian Forum
Linkowi
♥Vanessa fan
♥Marija
♥Zrinka
♥Magdalena
♥Matija
♥Elizabeta
♥Ivona
♥Lea
♥Dijana
♥Matea
♥Anamarija
♥Suzana
♥Nikky
♥Petra

Slikice




Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic









Photobucket
Photobucket



Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




We're running with the shadows of the night, So baby take my hand, we'll be all right

zujopuknucuEwo mene konačno! sjedim za kompom i žderem čoksu! Malo mi se rastopila i sad mi je tipkownica swa u čokoladi...al nek...buraz je zadužem owaj tjedan da čisti komp i okolo...zubocool
ko bi reko da je počela škola...swe je tak brzo prošlo ma...grozno!cry
idem wam ja u srednju...u 1.a....ekipa je tako dobra...weć 1. dan nas je profa zapisalalud..i to na 1, satu..mislim..hehethumbupsmokin...ima par ljudi iz moje osnowne...al ne iz razza...tak da ono..swe 5...thumbupi taak! na MSN-u sam skoro cijeli dan...za par sati idem u kino s frendowima iz osnowne..tj..mojih BFF...i taak...sutra ujutro u školu..neee..ko će se dić u 6..bangludpuknucu....skoro neam wremena da otworim photoshop...ma ta skola bas zna swe pokwarit!burninmad

užiwam ja...još dok je ljeto..tih par dana...i malo odlazimo na bazen poslje škole..tj u pola 8....nema skoro nikog..pa je zakon..
zezamo se...i tak...razgowaramo..ma ljeto je zakon...još kad ga škola nebi pokwarila..bilo bi PERFECT!!thumbupsmokindead
idem ja sad....srryte swi kojima nisam wratila kommowe..i molim was da mi ne ostawljate wiše od 15 odjednom...ne stignem swe wraćat..ko kaj sam rekla...jedwa sam na kompu..jdino wikendom sam kolko, tolko!

pozzich!



| k0mmaj. (56) | printaj. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.