...shvastara...:)
~¤Music¤~












~¤SwEeT¤~
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

~¤CoNvErSe¤~
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

~¤LiPs¤~
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...život je igra, igraj je...!!! :)

subota, 20.01.2007.

...evo napokon novi postek...!!

....joj meni je jakooo žao kaj se nisam dugo javljala, ali nije mi se dalo, nisam imala vremena i ono najvažnije nisam imala inspirejšon kao ni sad, pa ču vam sam neš samljet tu, tak da imate kaj čitat...
...e da...prije par dana sam 2 dana učila zemljopisa je sam trebala dobit 5 i sve sam znala...i dođem ja pred ploču...i dobim 3 do 4...ja sam htjela zaplakat...2 dana se mučila bez veze..ma mrš dubre jedno...mislim ok fkt, nisam niš znala....ono skroz sam se zbunila...dobro da sam dobila 3/4, htjela mi je dat 3 ali su ju nagovorila da mi da 3/4...super su oni(mislim na razred)...hehe...
...e da i danas sam bila na ročkasu od tenčike...mi onak dođemo i počnemo pjevat Sretan Rođendan Ti...a ona udri u plač...a malo moje...hehe...i tako...gledali smo DOA (iliti prjevod Živ ili Mrtav-ona akcija sa 3 žemske kaj se šoraju do "smrti"...supeć je...)...
...i tako uglavnom, jučer sam razmišljala dal da mu pošaljem poruku ili ne...i zaključila da neču nek on meni pošalje ak mu je stalo..i tako je i mia odlučila, ali danas smo pročitale kao na jednoj pločici Život Je prekratak, pisalo je -nemoj čekati da on/a nazove.-i sad nismo ziher kaj da napravimo..pa čekamo da mia dobi bon...e da...
...i to je sve...
...i sad nešto, zakon...Parodije na lort...super je pogledajte...ja sam crkavala...hehe...smijehwave...


Dodano...
netko mi je ostavio komentar, i nije ostavio link...
-->sta ljetujes u maslenici?
vidjela sam tamo sastrane u abecedi pod slovo M-maslenica...
i ja tamo ljetujem
pozzz<--
...i da ljetujem u msalenici...=)...

~ Napisano u 22:11 ~ ...pusti mashtu na volju, i napish mi nesh... (132) ~ ...a kaj? Pritnaj ak bash morash... ~ smile :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About me...just me and nobody else, but me...!
Image Hosted by ImageShack.us
ninaa_13_@hotmail.com
(MSN Messenger)
Barbie!!!!!!!!!!
Moja ABEceda...
A~Auto-životni san mi je imati neki ljepi Oldtimer(se to tak piše?)...
B~Bajka-dok sam bila mala vjerovala sam u njih, i oduvjek sam željela biti Pepeljuga(glupo ha?)...
C~Converse-obožavam starke, ali nikako da si ih kupim...
D~Danas-danas je danas, a sutra će isto bit danas, a prekosutra isto...(?)...kak jadno...
E~Ejla-neznam koj mi je, ali počela sam tak pozdravljat ljude...
F~Frendovi/ce-imam ih puno, i željela bi da to tako i ostane...
G~Grah-mrzim ga...
H~Hrenovke-nevolim ih, a i nisu zdrave, mislim ni pes mi ih neče jest, pa onda znam kakvo je to smeče...
I~Iskrenost-poštujem iskrene osobe, one bar ne lažu(kak sam glupa...)...
J~Jedinstvena-mislim da je svako jedninstven na svoj način...
K~Kučni ljubimci-imam 2 psa i hrčka Peru...
L~Lara-jedna od naj frendica i sestrična...
LJ~Ljubav-zbog toga sam najčešće u bedu, ali se brzo oporavim...
M~More(Maslenica)-jednostavno obožavam more...
N~Nova godina-obožavam slavit novu godinu...osobito ako sam u dobrom društvu onda je zakoooon...
NJ~Njupanje-volim njupat fine stvari, a opet i nevolim njupat...?...
O~On-što reći još ga čekam...
P~Padobran-željela bi jednog dana izletit iz aviona s padobranom...
R~Roko-lara nemoj me ubit, nisam se ničag drugog mogla sjetit...
S~Snovi-imam više neostavrenih snova koje bih jednog dana željela ostvariti...
Š~Škola-nevolim ju ali ,ono, želim neš znat, a ne ko debil šetat svijetom...
T~Tup-mrzim tupe noževe...
U~Ultraljubičaste i zelene zrake-to neču reč kaj je, zbrukala bi se...hehe...
V~Visina-bojim se je...
Z~Ziher-to stalno govorim, inače to znači sigurno(za one koji neznaju)...
Ž~Život-samo je jedan i treba ga iskoristiti...