...shvastara...:)
~¤Music¤~












~¤SwEeT¤~
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

~¤CoNvErSe¤~
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

~¤LiPs¤~
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...život je igra, igraj je...!!! :)

srijeda, 27.12.2006.

Usrani praznici...

...mislim nisu praznici usrani, dapača oni su zakon...ali su usrani srsu...buuu...Mija je u kazni(...a htjela sam je zvat da dode do mene da pečemo kolače-Princaz krafne-njam...jer bi sama zabrljala...)...zbog...zboh...ZBOG RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...mrzim ju...ne mrzim ju ali fakat ima osoba koje nisu fer...ima ih...u našoj školi, u susjedstvu...u Čretu...u pizdi materinu...ma di ih sve nema...ali fakat...sad bi napisala sve kaj mi je ***** rekla dok smo išle iz Vukovara...ali nisam ja ko ona...zapravo sam došla u napast da Miji kažem sve kaj mi je ova rekla...ali NISAM...znaš zašto?...zato kaj nisam osveto ljubiva...to ja fakat gadna mana...ono da lupiš 3 puta glavom o zid...ajmo jedan headbang, dva headbang, tri headbang...to je žalosno...namcor...zbilja namam rječi...ali fakat...ljuta sam na nju, ali...neznam...zbilja nije fer...to je moj jednini komentar...NIJE FER...
....zbilja sam mislila da više nečemo bit u svađama...ali naravno 1....JEDAN odlazak u kino sve izokrene...ali fakat ono JEDAN...jel to dobro?...jel to normalno?...nije...ali fakat...sad recite da je to normalo...fakat nije razlog za svađu...za ljutnju je...ali ono ljuti se u sebi...i ako ti to ne paše....onda to reci i izgladit ćemo to...a ne ovako...ako ti ne paše...okreni se i odi...a ne ovak...osvečuješ se...a...ma neču više o tom raspravljat...da nebi ispalo neznam ni ja kaj...i da još i mene ne napadnu...zbog tako neke gluposti...
...aj pusekmah...

~ Napisano u 13:37 ~ ...pusti mashtu na volju, i napish mi nesh... (2) ~ ...a kaj? Pritnaj ak bash morash... ~ smile :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About me...just me and nobody else, but me...!
Image Hosted by ImageShack.us
ninaa_13_@hotmail.com
(MSN Messenger)
Barbie!!!!!!!!!!
Moja ABEceda...
A~Auto-životni san mi je imati neki ljepi Oldtimer(se to tak piše?)...
B~Bajka-dok sam bila mala vjerovala sam u njih, i oduvjek sam željela biti Pepeljuga(glupo ha?)...
C~Converse-obožavam starke, ali nikako da si ih kupim...
D~Danas-danas je danas, a sutra će isto bit danas, a prekosutra isto...(?)...kak jadno...
E~Ejla-neznam koj mi je, ali počela sam tak pozdravljat ljude...
F~Frendovi/ce-imam ih puno, i željela bi da to tako i ostane...
G~Grah-mrzim ga...
H~Hrenovke-nevolim ih, a i nisu zdrave, mislim ni pes mi ih neče jest, pa onda znam kakvo je to smeče...
I~Iskrenost-poštujem iskrene osobe, one bar ne lažu(kak sam glupa...)...
J~Jedinstvena-mislim da je svako jedninstven na svoj način...
K~Kučni ljubimci-imam 2 psa i hrčka Peru...
L~Lara-jedna od naj frendica i sestrična...
LJ~Ljubav-zbog toga sam najčešće u bedu, ali se brzo oporavim...
M~More(Maslenica)-jednostavno obožavam more...
N~Nova godina-obožavam slavit novu godinu...osobito ako sam u dobrom društvu onda je zakoooon...
NJ~Njupanje-volim njupat fine stvari, a opet i nevolim njupat...?...
O~On-što reći još ga čekam...
P~Padobran-željela bi jednog dana izletit iz aviona s padobranom...
R~Roko-lara nemoj me ubit, nisam se ničag drugog mogla sjetit...
S~Snovi-imam više neostavrenih snova koje bih jednog dana željela ostvariti...
Š~Škola-nevolim ju ali ,ono, želim neš znat, a ne ko debil šetat svijetom...
T~Tup-mrzim tupe noževe...
U~Ultraljubičaste i zelene zrake-to neču reč kaj je, zbrukala bi se...hehe...
V~Visina-bojim se je...
Z~Ziher-to stalno govorim, inače to znači sigurno(za one koji neznaju)...
Ž~Život-samo je jedan i treba ga iskoristiti...