petak, 19.05.2006.

Nemogu si to oprostiti!!...

Nisam to nikome rekla, ali se dogodilo! U subotu sam bila na rođendanu jedne cure s faksa i bilo je jako puno mladih ljudi, mojih vršnjaka itd...
Image Hosted by ImageShack.usNeki zgodni dečko mi je prišao i malo smo pričali, ali pošto smo ja i taj tip malo popili, ja sam zaribala s njim i....
I s njim sam spavala!!!
Kako sam mogla?! Deni mi je rekao da sam se ja jako promjenila od prošlog tjedna i da sam šutljiva.
Ne znam šta da napravim i užasno mi je žao. Mislim da ću reći Deniju i jednostavno ću se pripremiti na prekid ove naše veze.
Sama sam si kriva. Sad tek vidim koliko mi Deni znači i koliko ga tek volim!
Ali imam veliku križnju savjesti i reći ću mu, pa šta bilo- da bilo.
Mislim da znam kako će reagirati, ali me boli briga!!!
Spremna sam na sve!

Ali, ipak šta ako je i on mene prevario?!
Ma, ne. To je samo moja maaaašta.

- 10:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.