hmm.nisam dugo pisao...=)..pa zato sada pisem.. - /:::...k!SS ˇˇaNdˇˇc0nTr0L:::... - Blog.hr

ponedjeljak, 08.10.2007.

hmm.nisam dugo pisao...=)..pa zato sada pisem..

eo kod mene je sve super, ljubav je super.. cerek
mi u petak isli pred sv.anu trebo bit fajt izmedju mose i krezme i sl...
mi svi dosli ovi iz krezme se usrali ko picke...haha... pa smo rastimali bicikli nekom liku..
lolcina..al ok ja sam samo ispustio malo gumu i skinio sic i vratio ga...
u subotu sam se trebo nac s ovim u pool 6 pred filipovickom, ali ALI lud nisam..
zato jer sam bio kod stare u bolnici pa nisam bas stigao..Stella se napizdila..AL sad je ok...
U nedjelju smo isli na dane piva...da mos mislit, osli gore na tvrdju..i onda poslje otisli
u onaj mutavi parkic "drven park" haha pa smo bili tamo onda isli kuc..tramvajem ja i jura osli do mose njih nema, osli do jezika njih nema.. pa smo otisli do krezme i do njihovog parkica al nikog nije bilo pa smo pošarali prozore na krezmi..
odda sam otiso kuc ... bla bla bla bla ........
kod mene nish nowo...eto jedino design novi sam napravio.. heh
ae to je sve ....ukratko..pozz svima,................

08.10.2007. u 11:06 • 44 Komentara Print #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O BLOGU...
Shta gledash, ovo je privatno vlasnishtvo... hehe .. belj
Ma zajebawam se...ovo je blog..i na ovom blgu cu pisat slova, stavit slike i tako dalje...



L!nk0w!...
BLOGOVI;
glupacha (steLLa)
kik0
eNa
moCa
bea the seka moja...
rheaaa =P
***I`m NOT A BITCH, I`m THE BITCH*** / karolina


Parkour.hr
Hrvatska parkour stranica..

BANNERI 88x31




Resize Images Online