utorak, 30.01.2007.

:)

evo meee!
Ne brinite, necu prestati pisati, niti cu pretvoriti blog u galeriju,
jer, galerija se nalazi na ovom mjestu!
Dizajn ce, kao i ovom blogu, napraviti Ofca, al to kad bude...
Uglavnom, pisat cu vam ovdje, ali slobodno posjetite i ovaj gore link
s vremena na vrijeme ;)

:***
- 17:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 27.01.2007.

malo perli, malo žice, i gotovoooo!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Izgleda da ću blog pretvoriti u galeriju :)
a možda bolje i to nego da stoji "prazan"
- 19:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 23.01.2007.

a ne da mi se pisati...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pa vam evo sličica mog današnjeg uratka...
morala bi si izorganizirat sve fotke i stavit ih negdje na okup.
a za to bi morala prvo ja biti organizirana, a to ne ide :)

gux, sorry za onih pet stvari, nit mi padaju na pamet,
nit imam volje da mi padnu napamet ;)

:*
- 14:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.01.2007.

Problemi, ah problemi....

Dragi moji, sretna vam i uspješna ova godina... prije svega vam želim puno zdravlja i sreće, a onda sve one druge sitnice koje začine stvar ;)
Nadam se da ste proslavili sve što se imalo. Ok znam, neke još čeka Božić i sve to ;) i nadam se da niste pretjerivali sa svim onim diiivnim stvarima na jelovniku (serem, ljubomorna sam na vas, jer ja to ništa nisam smjela :)) Ja sam je dočekala...spavajući. I još uvijek se ništa loše nije desilo zbog toga što je nisam propisno čekala ;) Polažem sve svoje nade u broj 7, kako je V. jednom rekla: "skroz lijep broj, prost, ni mali, ni velik" i godina MORA biti jedna od onih koje se pamte... a po čemu, to tek trebamo vidjeti...

Moji problemi su....ah, pregolemi. Imam jedan tako lijepi samt, i nemam jedan tako dobar kroj za suknju (grr) ok, lažem, imam kroj! Ali u glavi. A moja Lijenost se nada da će baš takav naći u jednoj od Burdi, ili Boutique-u... Umjesto da konačno sjednem i iskonstruiram to... Ok, sad kad sam se malo jadala možda nešto i napravim.

Sljedeći oooogroman problem, T-mobileova opcija Unlimited je gotova, šmrc, šmrc, šmrc...Jel čitaš ti ovo gux? Hitno moramo opet mejlove pisat!!!!

Eh, tako je divno imati probleme....

Odoh se boriti s njima, a vi uživajte!
:*
- 13:29 - Komentari (10) - Isprintaj - #