četvrtak, 13.04.2006.

..zagrebačko doma...

uf gušta... neopisivo :)
daklem, jedan mnogo dragi dečko me doveo do stana... pomogao da se riješim nekog toksičnog otpada (ne pitajte bolje, o čemu je riječ) :))))

i evo sad sam ručala.. naravno, juhu iz vrećice... nemate pojma kako je to doooobro nakon bolničke juhe :)) i čekam neke drage ljudice da mi dođu praviti društvo, btw jednu od njih upoznajem prvi put, ima da me se prepadne kad me vidi u ovom "postbolničkom" izdanju :)))) sve neka divna stvorenja su mi najavljena za danas.
i divno stvorenje mama dolazi večeras :)) mene strah njene prehlade, viroze il čega već, al vjerujem da ćemo i to preživiti.
alexxx sam kupila par životinjskih carstava u nadi da neće biti duplića, i da će se popuniti brojčana tablica u njenom boxu :)

veeejiki pozdrav svima iz zegeja :)
- 12:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #