četvrtak, 12.01.2006.

svađanje (ili Kako sam uvijek u krivu...)

"Ti se svako malo posvađaš s nekim"
današnja izjava moje mame...

Ali ne, ja se uopće ne svađam... Samo imam određenu toleranciju prema ljudima... Možda nešto manju prema ljudima koji su mi više bliski od nekih ljudi... Sad se mislim kako da to objasnim... zvuči pomalo nelogično, ali nije, meni je sasvim logično... Znači, kad me na neki način iznevjere bliski mi ljudi, puno teže prelazim preko toga nego nekima daljima... Valjda s količinom povjerenja imam veća očekivanja, a svaka greška mi izgleda puno tragičnije... ne znam...

Ne znam ni zašto ovo pišem... Valjda mi je to "svađanje" u glavi... stvarno se ne svađam... samo se povučem, a sa sobom povučem i svo ono povjerenje i to je to... Bezvezno zdravo i klimanje glavom... E da..

Sjećam se da se Pache "prepala" kad sam joj ovo ispričala :))) Ne brini lutko, u redu je ;))))

Samo se nadam da ću odsad dobro vagati količine povjerenja...i neće dolaziti do takvih problema...

A mami mi se ne da pokušavati objašnjavati... I dalje mi se čini da ona za nekim osobama žali daleko više nego ja... Zapravo, ja uopće ne žalim. Što je bilo, PROŠLO je :))) Znam da JA tu ispadam bezobrazna i ne znam ni ja kakva... U zadnje vrijeme me opet jako često ljudi krivo tumače... Al meni je trebalo mojih 20ak godina da se naučim ponašati onako kako ja to najlakše preživljavam... ako je to udaljavanje, tako je i gotovo.
Dakle, svađanje i udaljavanje nije isto. a ja samo čuvam svoje živce :) kojih je jako malo ostalo...
- 17:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #