ponedjeljak, 09.01.2006.

Jedan običan dan za neke obične bolesti... :)

Baš se nešto mislim... lijepo li je biti hipohondar :))))
Onako, sve ti je, a zapravo ti nije ništa... Meni naprotiv, nikad nije ništa :))) a sve mi je :)

To što trenutno imam samo bronhitis ne znači ujedno da sam i običan bolesnik :)
Naime, čvrsto vjerujem da me nekih 25 ljudi koje sam zatekla u čekaonici ambulante mrzi iz dna duše.. Jer kad se ja pojavim na takvim mjestima, ulazim po hitnom postupku, naravno, da JA boravim među hrpim virusa? o kako da ne :)))) i tako oni mene fino mrze, pogotovo one bakice koje najčešće imaju komentare tipa: "a vidi je kako izgleda, ne može njoj ništa biti.." e da, još nešto što me ograđuje od "običnog" bolesnika... ja uz uputnicu dobijem i baby-braunilu hahahahah :) naime, ko zna oće li ih biti ujutro u laboratoriju, a to će biti vrlo krvava bitka :)))

I tako... sasvim ugodan početak godine :) za poželjeti...
- 20:58 - Komentari (12) - Isprintaj - #