petak, 23.12.2005.

:)

Evo i mene... budući da je na nekim blogovima već spomenuta srijeda... Divan jedan dan.. Prvo četvorka iz nacrtne geometrije, ou jes.. ujutro sam obavijestila par ljudi o događaju te večeri. Nisam sigurna da su se odazvali, al nema veze, bolje bez prevelike gužve ;)
Znači, slušaona Đorđa Balaševića... U Pina naravno, zar bi moglo igdje drugo?! Prije te lokacije, bili smo malo gubiti vrijeme na jednom drugom mjestu, i pretresli smo priličan broj blogerskih priča :) i nekih drugih, naravno... Mislim da nas je Boža zvani pub dočekao u Pina... U svakom slucaju bilo je malo više starih, malo manje novih stvari, što je rezultiralo time da sam neke pjesme čula nakon duuuugo, mislim da se i u godinama može računati.. i da... neko me jako ugodno iznenadio s obzirom da mi je javio da neće doći, pa se za pola sata samo pojavio :)
Oni koji su bili, a bilo nas je 8 za stolom od "poznatih" Pache, Tija i Pantrotaš... znaju kako je bilo.. Oni koji nisu došli nek se misle... a oni koji su trebali doći, al su spriječeni zbog nekih geografskih položaja, na njih sam ja mislila :)
Otišli smo nakon TREĆEG Vase Ladačkog... "znatel' priču?!" "znamo, doviđenja" :)
Morala sam ustati u 6:30, i biti koliko toliko aktivna na cjelodnevnim predavanjima.... BAŠ taj četvrtak su se morale odradjivati nadoknade... Probudila sam se prehlađena, naravno... Kad JA izađem vani, mora mi se nešto dogoditi, sva sreća rijetko izlazim :))))))))
U jednoj od pauza na faksu, kolegica i ja smo otišle do obližnjeg bircuza... ulazim a ono "kada nisam s onom koju voooolllleeeeeem..." O Vaso, nismo se dugo čuli... Al u ovom slučaju lijepo te sresti... u playeru Zrenjaninski koncert, za šankom drago lice...
Toliko o prethodna dva dana... Boli me glava, grlo, iskašljavam pluća, oči se sklapaju... al ništa za to... imam još par sati na faksu danas.. pa bi bio red da se spremim za to...
Volem :*

P.S. Od jedne predrage osobe sam dobila vrlo originalno izrađen omot, i u njemu dakako, cd, a kako znam da će pročitati ovo... Odličan izbor ;)
- 10:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #