nedjelja, 18.12.2005.

:)

totalno se blesavo osjećam... žao mi što ne pišem češće blog. a istodobno ga nemam volje pisati, jer mi se ovaj oblik "oglasne ploče" sve manje sviđa... blog mi je trebao kao ispušni ventil, a sad samo što ne važem svako slovo... ne zato jer mislim da ću ičim što napišem uvrijediti nekoga il tako nešto, nego zbog toga što ne želim ostavljati dojam depresivne osobe, a upravo to radim. znači, za one koji me ne znaju, ovo je SAMO moj blog, i samo jedan mali dio mene. il možda ja jesam ovakva kakvom se prikazujem, al sebe želim uvjeriti u suprotno, eh ko će ga znati...

dakle bliži se kraj ove godine... gadno je počela, završava u daleko mirnijem tonu. i zbog jako puno događaja ću je ostaviti negdje daleko.. zabačenu ispod hrpe ostalih sjećanja. a onih par koji vrijede, pažljivo čuvam...

nije da se nešto ludo zabavljam u zadnje vrijeme pa ne stignem pisati... pretežno je tu faks. a sve više i dragi hobiji...

neki su mi ljudi izmakli iz života, neki su se pomalo ugnijezdili tu.. tako mora biti :) panta rei.. sve se menja i sve teče..

:*
- 22:02 - Komentari (12) - Isprintaj - #