nedjelja, 24.07.2005.

..sto dukata donosim?..

ma kakvi, besparica vlada... al tom pjesmom je Djole sinoć započeo koncertić... Daklem, koncertić, jer je bio iznimno kratak... a mi razmaženi...
nego, prije no što napišem izvještaj, mislim da dugujem objašnjenje izreke koju mi je jedna_od_mnogih popljuvala, s pravom...pa da analiziramo... naravno da nitko od nas ne vjeruje u to :) ali, bila sam spriječena ići u Rijeku na koncert, jer sam zaglavila u bolnici po jedan od xy puta... i moja najbolja drugarica se solidarizirala samnom, i ni ona nije išla na koncert, rekavši ono dole navedeno, pa eto... toliko jadno jedno prijateljstvo može biti...
al drugarica je juče bila samnom, i da je ne znam kako loš koncert, nama je bilo super ;)
idemo polako...
krenuli smo iz splita u 7 ujutro, svi prilično uspavani, a i pomalo nervozni zbog sati vožnje koji su nas čekali. ali uz par jedva preživljenih kolona, sretno i uspješno smo stigli u Istru. Da ne bi ispalo da smo toliki put prešli, a vidili samo stadion, ostali smo u centru.. Simpatičan gradić... s puno teniskih loptica raznih veličina :) Ručali.. Jer se znalo događati da zaboravimo jesti na dan koncerta pa poslije jedva preživimo.. Greška nije ponovljena ;) Ubrzo su počele stizati porukice da se ekipa pomalo okuplja oko stadiona. I tako, onda klasično dvosatno sjedenje pred ulazom. Uvijek isti fanatici. E, da, srele smo Bugu tu negdje, al je bio nekako mnogo zbunjen :) čak i više od toga.
Pache, Marinche, stari_momak, koji, btw, uopće nije star, al eto... i Prijatelj, su nam se pridružili, ali smo ih strateški poslali na drugi ulaz. I naravno, parkirali se u prvi red. Da ne nabrajam ja sad koje su me pjesme takle, a koje su me više takle... upadljivi dijelovi koncerta su bili, naravno, početak.. Noć kad sam preplivao Dunav... pjesma Tvoj Neko, pitam se zašto :).. ona žena me već drugi put oduševljava koliko bolje zvuči uživo nego na albumu :), pa Buba Erdeljan, koju je otpjevao Sale Vozač! Super je bilo kad mu je Djole rekao: "čekaj malo, ti si bio dobar s mojom matorom..." i kraj :) neki pametnjaković se sjetio isključiti struju na čitavom stadionu, na pola Cirkusa...ne, nema šanse, ne vjerujem da je bilo slučajno!! Svaka pjesma ima svoje... Previše je već stvari vezano uz te stihove.. Najčešće pozitivnih, al neke malo bacaju u neke d-mollove...
...vrtloge ZELENOG...

jedno djevojče iz naše grupice se proderalo "Đole Portret!!!!" tako malecka, a takva glaščina.... i dobila je/smo Portret.. (prva pjesma koju sam ikad čula, njegova, jel...) znači, dobili smo Portret, uz naglasak na gore navedeni stih :)
Djole nas je podsjetio na neugodnu situaciju u kojoj se našao Maestro Šen pretprošle godine... i na najcrnje misli... te iskazao sreću što je Šen još uvijek u bendu, bolji nego ikad :) pričice su bile uglavnom stare, a tako nam i treba kad sve pratimo... Eto, jedino da je potrajalo još malo... Puno pjesama je ostalo neotpjevano... Nadoknadit ćemo to već u nekom drugom gradu...
Još samo da napomenem da sam se sasvim izblamirala prije koncerta, al jebešga sad, nisam ja kriva :)))
Srela sam puno dragih i poznatih lica, i neka lica koja još nisam bila vidjela, kad bi ih počela nabrajati, garant bi nekog izostavila, pa im svima šaljem veliki pozdrav....
A oni koji nisu bili, nek znaju da sam mislila na njih...
Sad idem spavati :))

u suzici što blista, čuda se trista vide...
tvoja je sreća, samo tvoja stvar...
al zato tvoja tuga...to je već priča druga...
to na moj račun ide...
- 08:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #