ponedjeljak, 27.09.2004.

uzme me u svoju tamnu kociju... nebi primi boju tvojih ociju..znam taj put.. to je precica za bol...
- 00:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 24.09.2004.

Do pola jedan je bila na času klavira...
Onda korakom merila grad...
I usput gledala izloge...
Pardon... Svoj odraz u njima...
U kosi još, poput venca, ona molska kadenca...
Mala vračka da upravo tad...
Uz "caffe Kibic" polagano nadođe On...
Kao plima...

Tajne su tu zato da ih neko nasluti...
Postoji reč koja vredi tek kad se odćuti...
Bogu je kanuo čaj... Svud je prsnuo sjaj...
Jedan platan će ostati zlatan...
Ona kroz smeh čvrsto svoju kajdanku stišće...
Ne drhti On... To je samo to uvelo lišće...
Blaženo Miholjsko Leto...
Jedno i sveto za njih...

A On je nosio naglas svojih Skoro Osamnaest...
Sve češće mu govore "Vi"...
Begeš u grudima udara...
Bije u bronzane žice...
U džepu sretni staklenac... Ko ono novčić i zdenac...
Mala vračka da nestanu svi...
A Ona bane ko lupež... I prospe mu kosu u lice...

Kao osrednji klošar, malo prosed... I prostar...
Na uglu sam zastao sam...
Ne tako dobar oktobar...
I misli sve... U "ruskom štimu"...
A onda shvatih, na prepad... Da te volim, ko nekad...
Vreme samo raspiruje plam?
U meni "miholjsko leto"... To prkosno sunce pred zimu...
- 23:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #
Taj dan je, mirne duše, mogao biti utorak. Bio je sasvim bezvezan, bez šarma, bez stila, bez ikakvog identiteta...
Imao sam puno takvih dana u životu i pamtim ih samo po tome što sam ih zaboravio...
Oni su kao slike u decijim farbankama koje ožive tek kad se oko njih potrudiš, i ja sam, kao i svi, preskocio mnogo stranica tragajuci za slikama koje cu lakše obojiti.
Ni to popodne, naznaceno tek tananim jesenjim linijama, nije mi odgovaralo. Bilo je potrebno puno pastelnih nijansi da bi ponudeni kišoviti pejzaž poceo da lici na nešto, a odavno nisam pri šarenim bojama. Potrošio sam ih kao pravi naivac, nepromišljeno ih razmazujuci po svojim davnim radovima...
- 21:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.09.2004.

ajme šta se ja mrzin pakirati... ima jedno xy sati da sam odlučila da moram početi, al neeee daaa mi se... i opet ću ujutro sve navrat na nos i opet ću ponit gomilu stvari šta mi uopće neće trebati i definitivno ću zaboraviti neke potrebne... pih.. da ostanem ja doma?! ma nema šanse, šta ti je :) eto, odoh malo sjeverno.. vratiću se kad se vratim, čak su se i starci pomirili s tom činjenicom... :)
Davno nisam koncert poceo sam
Tako, s gitarom...
Sminka je da zvezda istrci
Tek kad zasvira band.
Ali danas, evo, pocinjem sam
Sve je po starom
Kakva zvezda, kakvi folovi
Veceras nastupa friend.

Dobro vece, Zagrebe
Mislio sam malo na tebe
Dok sam sviro po budzacima
Braci narodnjacima...
Ko ce da me ugosti
Sad kad nisam bas u milosti
Sami smo u nasoj magiji
E, moji Zagiji...

Pesme su mi malo mracnije, znam
Bome i ja sam
Mnogi su o moje stihove
Pera izlomili...
Ne vole me vise
Tacnije, nisam im jasan
Kojim pravom mislim glavom
U onoj gomili...

Svejedno, dobro vece Zagrebe
Mislio sam malo na tebe
Dok sam sviro po budzacima
Braci narodnjacima
Ko ce da me ugosti
Sad kad nisam bas u milosti
Sami smo u nasoj magiji
Dragi moji Zagiji...

Svirao sam svuda
Sad me je sram
Bas sam kusao srecu
Uvenula detelina cetvorolista...
Davno nisam koncert poceo sam
I skoro necu
Nije vreme da se bude
Neki solista...

Svejedno, dobro vece Zagrebe
Mislio sam mnogo na tebe
Dok sam sviro po budzacima
Braci narodnjacima...
Ko ce da me ugosti
Sad kad nisam bas u milosti
Sami smo u nasoj magiji
E, moji Zagiji...
- 21:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.09.2004.

khm, meni se čini da je previše poznatih ljudova počelo da svraća ovde.... no dobro... dakle, odlazim :) ne zauvijek, ako ste se ponadali :) idem nekih 7 dana u brist, a onda u sjevernije krajeve... vi purgeri, polaaaako, doći ćete na red :) ljubim vas sve!(sve koji čitate, naravno...)
- 11:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #