spacer www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws spacer
spacer www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.ws spacer www.bigoo.ws www.bigoo.ws www.bigoo.wswww.Bigoo.ws
spacer www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws, tweaked by Bikonja - - - - - - - - Blog najbolje izgleda na rezoluciji 1024x768

01.11.2006., srijeda

Tanja's report(ogorčenost)


Došlo je vrijeme da I ja par riječi hitim na blog.yes
Ovak, previše mi misli zuji po glavi, al opet nekak sad gubim volju da to sve napišem I opišem.
Pa počinjem..rolleyesheadbangrolleyes
-sutra imam kolokvij(ispit)iz inf..dakle, trebam naštrebati 15 šugavih stranica te teorije, I meni je to teško.
Neda mi se.Nemam volje. Nisam ufuranja u štrebanje.Prevelik propuh u mozgu.
Kad sam zadnji put nekaj štrebala?valjda za maturu..(ovo za vozački se ne računa jer to niti nemrem nazvat štrebanjem)
-Još nije tak kasno a ja umorna ko konj. (btw.kad smo već kod konja, stari mi je kupil 2 ponija:)
-Zlo mi je od ovih 3 čaša koka-kole kaj sam popila(mislila sam da mi se bu koncentracija povećala ali je upravo dobiven suprotni efekt)
-Pada mi mrak na oči kad se sjetim da sam sutra od 8 do 4 na faxu..
-Ajd nekaj pozitivno da napišem(a možda I jedino pozitivno u ovom postu) : u utorak sam imala vozački I bila na poligonu I čak mi je oke išlo(inače mi je bilo katastrofalno)
-Danas je Dan mrtvih, I mojem tati rođendan(glupo,kaj ne?)
-I još nekaj pozitivno:starci mi sutra idu u Rim I nema ih do utorka.. (sestra već planira kak u pon I uto nejde u šk:)
-Danas sam malo vježbala doma vozit auto, napravila sam 2 vježbe koje inače trebam na poligonu..kul..
-Ste primjetili da ljudi vole odlazit na groblje baš na današnji dan da vide ili sretnu neke ljude koje već dugo nisu vidli? (malo glupa rečenica) .. plus kaj se jako puno ljudi dolazi pokazivat:srede se ko da idu na svadbu..samo da drugi vide kak kul/sexy/zakon/ljepo/prekrasno/našminkano izgledaju..
-Halloween- zakaj moramo pokupiti te Amerikanjske običaje??kaj smo tak očajni I jadni..očito jesmo..
Uskoro bumo 4.7.jeli puricu..
Evo I jedne prigodne slikice…

Photobucket - Video and Image Hosting
roflroflroflroflrofl
Bokšić!!wavemahludmahwave


- 19:43 - Osvrt na djelo... (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Opis bloga

Doživljaji Iz Života Jedne Mlade Poremećene Djevojke :)


Linkovi



Da vidimo... koliko smo duša nasamarili na ovaj naš blog...

Image hosting by Photobucket

blog layout

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

Image hosting by Photobucket