srijeda, 28.02.2007. u 18:13

Šta se to događa?




Ovo je post o svemu i svačemu-nemam pametnije teme jer mi se svašta događa i dobrog i lošeg.

Kao prvo hvala vam svima na brizi i podrški mojoj maloj curici.
Prije tjedan dana izašla je iz bolnice iako je od druge djece dobila neki Rota virus, ali se već toliko povukla u sebe da su i doktori mislili da je najbolje da izađe.
Prekjučer sam bila kod nje i uopće me nije htjela pogledati. Prvo je počela plakati, a onda samo okrenila glavu.
Nakon pola sata pričanja i umiljavanja ipak je pružila ruke prema meni da ju nosim da se mazimo-legla mi je na rame i tu je moje srce postalo opet sretno.
Poslijedice bolesti se jako vide, jako je smršavila, ima još uvijek crne podočnjake, neće se igrati s drugom djecom nego samo sjedi na stolici, nikako ne želi izaći van iz stana u šetnju i svoju mamu stalno zove teta.
Sutra ide na kontrolu u bolnicu i nadam se da će to proći u redu, tj. da neće imati traume.

Kao drugo, u noći sa subote na nedjelju netko je provalio u bakinu kuću (odmah pokraj naše) i ukrao nam sve suhomesnate proizvode koje vrijedno skupljamo za svatove. Razvaljena su 2 prozora, neke vazice polomljene, ograda od vrta razvaljena...
Bila je policija, uzela otiske prstiju, ključeve koje je provalnik zaboravio i komad jakne (valjda ju je pokidao na ogradi)...
Sumnjam da će ga naći ili nešto javiti jer su procjenili štetu na 500kn, a po priči čujem da ispod 1000kn ni ne traže.

Onda krenimo dalje s lošim stvarima. Dragi me upravo zove da je izgubio prsten. Pretražio je sve kod svoje kuće, kod buduće nam kuće i nigdje ga nema... Daj Bože da ga nađe da još i za to ne moram pljunuti 800kn!!!

Svjetla točka je ovaj put fakultet. Mogu se pohvaliti da sam upisala zadnji semestar. Sa ispitima i dalje stojim,ali i to će valjda krenuti.
Iako nisam bila ni na jednom predavanju prošli semestar ni sa jednim profesorom nisam imala problema. I na tome ti hvala Bože!

Do svatova ima još 3,5 mj. , skoro pa sve je gotovo. Jedva sam namolila u katedrali da mi daju termin vjenčanja pa uz puno truda dobila sam termin u 18.30.
U motelu gdje su mi svatovi došlo je do velikih promjena, koje su naravno oduvijek bile moje životne želje.
Svadbena večera će se održati u novoj sali koja se otvara za Uskrs i ta će sala imati okrugle stolove!
Pozivnice će biti gotove za dan-dva. Naručila sam ih u Đakovu,a isti tako i cvjećarku.
Savjet svima koji se žene/udaju-definitivno idite u Đakovo ili manje gradove i raspitajte se o cijenama cvjećara, fotografa...Izaći će vas sve barem 3 puta jeftinije!

Moji izljevi histerije nisu novosti, pa sam tako prejučer imala jedan takav i to u Rupi (veliki parking u Osijeku).
Popizdila sam i zamračila na Dragog jer sam rekla da ne želim da se svira himna u svatovima, a on naravno želi jer je to običaj. Toliko sam popizdila da sam ga počela šutati nogama i šamarati...Smirila sam se nakon 10ak minuta i kad sam malo razmislila začudila sam se sama sebi.

Da ne mislite da sam samo histerična ja sam i humanitarna osoba.
U subotu sam dala krv za Zakladu Ana Rukavina i iako se panično bojim igle, uopće nije boljelo.
Žao mi je što tom prilikom nisam upoznala Tedicu, a pošto je obećala da će se idući put javiti pa ćemo na kavu-sve joj opraštam!

E ima još jedna novost.
Smršavila sam 4kg i trenutno više ne želim (nevjerovatno ali sad su mi sve hlače velike). Nisam više u Karakter klubu,ali ostajem kao članica potpore.
Hvala svima koji su mi to omogućili!

Pozdrav do sljedećeg javljanja!



Komentiraj Printaj Permalink


<< Arhiva >>