srijeda, 21.02.2007. u 08:33

Poklekla sam ...






Već i ptice na grani znaju da sam dobila posao prije godinu dana, a s novim poslom dolaze i nove kolegice.
Sa svima (pa i šefovima) sam se jako dobro sprijateljila i nema toga što ne bih napravila za njih.
Zašto to kažem?
Da ne uvrijedim jednu kolegicu morala sam ići na njenu prvu prezentaciju.
Kada je stigla pozivnica sitnim slovima je pisalo da prezentacija nije prodajnog karaktera i riječ su održali,ali...

Dogovoreni termin bio je u subotu u 18h.
Dragi, ja i još 2-3 para stigli smo kod druge kolegice u kuću gdje se ta prezentacija održavala.
U prvi mah nisam ni znala o čemu se radi jer je bilo nekakvo predavanje o zdravoj prehrani, ali kad su se počeli lonci izvlačiti iz finih vrećica sve mi je postalo jasno.
Dragog sam isti tren upozorila da ni pod kojim uvjetom ne pristaje na nikakve skupove kod mene ili kod njega i da nipošto ne obećava da će nešto kupiti.
Bilo je zanimljivo jer je ekipa bila otkačena, a na kraju prezentacije smo skoro pa svi išli isprobati to novo posuđe.
Mogu vam reći da sam začudila samu sebe. Nisam vjerovala da se povrće može skuhati bez kapi vode i soli, da 6 kotleta mogu ispeći bez kapi ulja, da kad kuham luk i krušku zajedno ni jedno ne preuzme miris onog drugog...
Nevjerovatno,ali istinito...
Jel vjerujete da se sarma skuha za 15min.? Moja baka ju kuha barem 3 sata.
Grah je gotov za 8-10min. pomoću nekog poklopca i termometra...
Ma nešto stvarno nevjerovatno!
Kad smo sve skuhali isprobavali smo povrće iz obične posude kuhano u vodi i sa soli, te ovo kuhano bez vode (skuhano za 5min)...
Ostala sam oduševljena sa mrkvom i karfiolom. Nikad u životu nisam probala bolju i slađu mrku nego tu koja se kuhala u svom soku i bez mrve soli...
Znam, zvučim kao te što prezentiraju,ali ja sam stvarno oduševljena.

Danas mi ta kolegica dolazi kući da popunim neku anketu i vjerovatno da me "obradi".
Mami ne smijem reći jer će dobiti rogove, a kada ovo pročita vjerovatno će biti prekasno!
Mislim da ću si to uzeti,ali tek nakon svatova kad si budem vidjela stanje na tekućem računu.
Ovako nema šanse da pristanem...

Pozdrav!





Komentiraj Printaj Permalink


<< Arhiva >>